Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 2 616
Най-сетне направиха телефон, на който можем да се оплачем от нехайството на някой лекар или да зададем многобройните си здравни въпроси, дано го бъде. Телефонът е: 831 91 30, ще работи вторник между 10.00-12.00 и в четвъртък следобед, но не успях да запиша интервала, ако някоя мама е била по-бърза, моля да допълни.
Цитирай

София / Пловдив

Мнения: 8 070
Ето текста от новините на НОВА ТВ:


Ако сте станали жертва на некоректни лекари и здравни нередности, вече ще можете да сигнализирате за нарушените си права. Това е възможно с новата гореща телефонна линия за недоволни пациенти. Инициативата е на 14 пациентски организации по различни заболявания, обединени в Конфедерация „Защита на здравето”. На новия горещ телефон вече се приемат сигнали за отказана медицинска помощ, за дискриминация на пациентите и за липсващи лекарства.

Веска Събева – председател на Конфедерация „Защита на здравето”: „Да се подадат сигнали, жалби – не е задължително човек да е с хронично заболяване, за да има достатъчно големи проблеми, когато иска да получи адекватна лекарска помощ. Различното е – тук пациент помага на пациент.”

След като подадете сигнал по телефона, от Конфедерацията ще ви осигурят консултация със специалист по съответното заболяване и с юрист, който ще ви помогне да изготвите жалба.

Веска Събева – председател на Конфедерация „Защита на здравето”: “При проверки ще сезираме институциите и се надяваме, че те ще бъдат отворени заедно с нашите специалисти да се проверяват тези сигнали. Целта е пациентите да се научат да защитават правата си, действително пациентът да се почувства във фокуса на здравеопазването.”

831 91 30 е телефонът, на който може да се обади всеки пациент, ако смята, че правата му са нарушени. Телефонната линия ще работи всеки вторник от 10 до 12 часа и всеки четвъртък от 16 до 18 часа. На нея ще можете не само да подавате сигнали за нередности, но и да получавате информация за отделни заболявания и за тяхното лечение.

Цитирай

Варна

Мнения: 2 616
Златна си, мерси, че го публикува цялото и още веднъж искрено се надявам, че наистина ще има полза от този телефон и ще можем да промен ситуацията, че за момента здравеопазването и отношенията на лекарите ни е под всякаква критика, в много от случаите.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.