Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 фев. 2007, 10:15 ч.

реакция от ваксината БЦЖ

  • 534
  • 3
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 361
В края на 3-тия месец на рамото му където му е бита ваксината БЦЖ в родилният дом  се появи нещо като пъпка с гной.педито каза че е нормално и да не се пипа,само вечер да му слагам лепенка като се къпе.Но все още има гной и не спада.Ходих до диспансера и те ми дадоха да пие Изонид. Искам да попитам вреден ли е  и да изчакам ли още преди да му го дам? Дали има други начини за третиране?

Последна редакция: чт, 22 фев 2007, 10:56 от rosalka

# 1
  • София
  • Мнения: 560
Да не бъркаш името?...Напиши моля, те как се пише името на лекарството /от опаковката /.Rolling Eyes

# 2
  • Варна
  • Мнения: 361
Да объркала съм - казва се Изонид( isonid).

# 3
  • Мнения: 2 003
лекарството съвсем не е безвредно-за лечение на туберкулоза.според мен се консултирай с още някой или поне с Бърди.съставката на лекарството е тази Isoniazid -потърси инфо в нета

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт