Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора

софия

Мнения: 156
Здравейте,
Дъщеричката ми миналата седмица вдгна висока температура, 39 и нагоре. След преглед се установи, че няма никакви други симптоми - гърдите са чисти, гърлото по-зачервено само. изписаха й Аугментин. Пи го 7 дни. На следващия ден след последния прием, цялата се изрина. Казаха, че е алергия и сега пие Кларитин, Калциев глюкомат, вит.С. Снощи обрива й се беше усилил, дори по ушенцата имаше пъпчици... Много съм притеснена. Толкова силен обрив не е имала досега, а и не е имала досега някаква алергия. Друга лекарка ми препоръча да й сложат инжекция Урбазон, но аз съм чувала, че е доста силно лекарство, животоспасяващо, и не посмях... Незнам дали постъпих правилно. Някой да има подобен опит?
Цитирай


Мнения: 9 963
Странно е, че обривът се е появил след приема и не се повлиява от лечението. Да не би да не сте отстранили алергена, т.е. причината да е друга?
Колкото до калция и вит. С вече се отрича, че имат отношение към алергиите.
Алерголог преглеждал ли е детето или само педиатър?
Цитирай

софия

Мнения: 230
понякога се появява късна алергична реакция след прием на АБ.Аз въпреки че съм голяма след прием на АБ както при вас след като го бях спряла се обринах яко.Пих противоалергични и се оправих след няколко дни,но трябва и диета сигурно са ти казали.За урбазона не се притеснявай че не сте направили,той се прави при по-спешни състояния,няма нужда да травмираш детето,има и на таблетки но те са много горчиви.Имай търпение ще се оправите
Цитирай

Sofia

Мнения: 108
Аз имах същия случай със себе си.
Точно преди Коледа се обринах яко след едноседмичен прием на Аугметин. По същия начин - изпих си последното хапче и се почна   #Crazy
Мнооого много неприятно, просто беше кошмар - лицето,тялото, ушите - всичко и сърбиииии - страшна работа Sick
Вечерта в бърза помощ ми биха 1 инжекция Урбазон и нищо - на другия ден още по-червена.
Казаха да си наблюдавам езика - да не започне да надебелява,че тогава е опасно.
Вляха ми цяла една банка Урбазон и много течности ми казаха да пия - да се прочиствам, Кларитин и вит. С.
Постепенно обривът се смъкна надолу - последно нашарени бяха ходилата ми.
Значи започна да намалява май на третия ден и се изненадах колко бързо се скри  Peace
Но наистина изглеждах страшно. А досега алергични реакции не съм правила.
Ще се изчисти детенцето.
Стискам палци да е по-бързо.
Изписаха ми .... ама как ли се казваше  ... микстура Алба или нещо подобно. Едно такова бяло, в аптеките го знаят - мазах се с него, намалява сърбежите.


Цитирай

Мелбърн, Австралия

Мнения: 3 115
Здравейте,
Дъщеричката ми миналата седмица вдгна висока температура, 39 и нагоре. След преглед се установи, че няма никакви други симптоми - гърдите са чисти, гърлото по-зачервено само. изписаха й Аугментин. Пи го 7 дни. На следващия ден след последния прием, цялата се изрина. Казаха, че е алергия и сега пие Кларитин, Калциев глюкомат, вит.С. Снощи обрива й се беше усилил, дори по ушенцата имаше пъпчици... Много съм притеснена. Толкова силен обрив не е имала досега, а и не е имала досега някаква алергия. Друга лекарка ми препоръча да й сложат инжекция Урбазон, но аз съм чувала, че е доста силно лекарство, животоспасяващо, и не посмях... Незнам дали постъпих правилно. Някой да има подобен опит?

Вили, същата ама същата история при нас. 7 дневен прием на Аугментин, след 1 ден жесток обрив, на вторият ден не и се виждаше лицето, по цялото тяло, по главата, вътре в ушите, ситни пъпчици без връхче, които се сляха в петна по лицето и ушите. Обрива беше рубеолен. Беше жестоко. Започнах да и давам Зиртек, на края на 2-рия ден, обрива спря да се развива и започна да изчезва. Ние се чудехме дали е шарка, с обрив подтиснат от антибиотика или е алергична реакция. Нашият педиатър направи консултация с един от националните консултанти по инф. болести. Човека каза че е алергична реакция от антибиотика и каза да не се бие урбазон на детето. Беше прав   bouquet

Дръж ни в течение как сте  Love
Цитирай

София

Мнения: 430
Вили, дъщеря ми пи преди около 10 дни превантивно Аугментин, защото и предстоеше операция за махане на трета сливица. За първи път пие този АБ. В листовката имаше повече старинични нежелани реакции отколкото показания, но това май важи за всички АБ. Обрива и диарията май бяха в Топ3. При Маги имаше разстройство, но без да е особено проблемно. Не съм и давала нещо за акането.
Мен обаче ме притеснява друго - сигурна съм, че се промени вида на зъбките и. Преди гадния АБ бяха точно като бисерчета - бели и блестящи /без да сме супер-усърдни с миенето  Embarassed/. Сега изглеждат по-жълни, някак мътни, като с налеп. Мием, търкаме, но изглеждат като ....все едно преди малко е яла кроасан. Сетих се, че в страничните ефекти имаше нещо такова. Дали сте забелязали такава реакция пре хлапетата? Дали да я водя на стоматолог? Съжалявам, че изхвърлих листовката.
Цитирай

Мелбърн, Австралия

Мнения: 3 115
Имахме разстройство близо месец Sad Ужасна история. Обаче зъбките не са й пожълтяли, дано поне тоз страничен ефект да пропуснем  ooooh!

О, пропуснах да кажа за най-сериозната екстра. Вследствие приема на антибиотика на Майчето й се срина имунната система. Левкоцитите или белите и кръвни телца бяха със стойност 3.2 при 6.8 нормална за тази възраст. Това състояние се води левкопения.
Цитирай

София, Бели Брези

Мнения: 3 862
оххх, звучи ми много притеснително, синът ми в момента е на Аугментин...ще бъда нащрек за гореописаните признаци...
Цитирай

София

Мнения: 6 164
Shocked Стига бе, и Крис е на Аугментин. Мога ли да го спра по-рано? Знам, че не е хубаво, но и без това дупето му цъфна от разстройство. Rolling Eyes
Цитирай

софия

Мнения: 108
И ние сме в отбора получили алергия след прием на Аугментин, но нещата се оправиха със Зиртек, така че не се притеснявай.Дано се оправите по бързо Peace
Цитирай
бебето ми е на 8мес.и имахме висока тем.39,зачервено гърло и ни изписаха аугментин.след 3 ден малчо се обрина целия.извиках лекарката и тя ми каза че е шарка тридневка,но имало и малко алергия от антибиотика.сложи му орбазон за всеки случай и ни изписа фенистил капки.пъпките отшумявят.но някои може ли да ми каже този антибиотик подходяш ли е за 8мес бебе?аз мисля че е доста силен.
Цитирай

софия

Мнения: 156
Ох, поизчезнаха. Вече има тук-там, но 4 дни пием Кларитин, Калциев Глюкомат и  вит.С. Как се бях уплашила, не бях я виждала толкова обрината никога, и по ходилцата и дланите пъпчици - ужас. Обаче сега пък и ние като вас - зъбките й са помътнели, даже някои са си жълтички, а бяха като бисерчета. Замислих се и аз за стоматолог, досега не съм я водила,. Тоя АБ що неща ни причини  - ужас. Иначе си я мия с паста Ненедент, уж била по-хубава от другите... Дано са ни здравички дечицата...
И накрая да благодаря на всички, които споделиха опита си ...  Love
Цитирай

София

Мнения: 167
Мамчета, съжалявам, че сте получили такива странични реакции от АБ. Ние на два пъти пихме от него /в петък приключихме/, но не сме имали проблеми, дори и разтройство не. Нашата джипка каза, че е от сполучливите АБ /не знам, може би като се има предвид цена, качество, странични ефекти - не съм специалист/.

Пожелавам бързо възстановяване  Hug
Цитирай

софия

Мнения: 156
Браво! И ние не бяхме получавали от предишни АБ, пили сме Клацид и Зинат, ама сега с тоя Аугментин... се побъркахме
Цитирай

София

Мнения: 167
Имах предвид, че от Аугментин не сме се обривали, а имаче имахме обрив от Дурацеф, но се появи още след 2-3 прием.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора