Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 фев. 2007, 17:22 ч.

закъсня ми 7 дни и...

  • 368
  • 2
  •   1
Отговори
  • на края на гората/ Асеновград
  • Мнения: 120
Здравейте, момичета. Нова съм тук и имам въпрос към вас. След инсеминация и Утрогестан, ми закъсня 7 дни но после ми дойде. Дали закъснението се дължи само на лекарството или има и друга причина? Не исках да бързам с теста, така че не сум наясно дали е  настъпила бременност или не. Темнпературата ми остана висока до момента на менструация. Вие какво мислите по въпроса? Дайте ми съвети как да се пазя,защото смятам този месец пак да пробвам.
Успех на всички!!!!

# 1
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 067
За съжаление не мога да ти помогна.
Но виж този подфорум за Проблемно забременяване и рискова бременност, питай и там, мисля, че ще отговорят на въпросите ти.

# 2
  • Мнения: 2 392
За съжаление Утрогестана, както и който и да е друг прогестеронов препарат може да удължи цикъла.
Успех следващия път Simple Smile

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт