Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

пак за хапчетата

  • 24 фев. 2007, 18:14 ч.
  • Преглеждания  309  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 40
благодаря на всички мами който ми отговориха на въпроса.Но имам ново питане относно хапчетата-ПОСТИНОр ДУО.След колко време ще ми дойде менструацията при условие че трябва да ми дойде в началото на март.Дали ще ми дойде по рано или както си ми идва защтото чета в разни форуми че ти идвало по рано или ти закъснява.Вече е трети ден от както съм го изпила.Как да разбера и дали има  някакви признаци кога ще ми дойде.Въпроса ми може да ви изглежда малко глупав но се притеснявам и затова питам.Отново ви благодаря предварително.

Реклама
# 1
  • БУРГАС
  • Мнения: 1 545
Аз съм пила два пъти от тези хапчета и си ми идваше на датата.Нямала съм закъснения или отклонения. Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 6 164
Аз веднъж съм пила, дойде ми по-рано и обилно, изкарах си акъла.
Преди да пуснат Постинор Дуо имаше едни само "Постинор" се казваха, 1 хапче пиеш и си бяха супер. Тези новите като че ли правят повече проблеми.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 13 581
Ха-ха-ха, ей на този точно въпрос никой не може да ти отговори. Толкова е индивидуално, че всеки път е различно дори и при един и същи индивид. Първия път имах жестокоо главоболие и ми дойде навреме. Втория път главата ми нищо не разбра, но пък ми дойде по средата на цикъла, по никое време. И ако ми се беше случило и трети път да ги вземам, сигурно нещо съвсем друго щеше да е. Просто изчакай и ще разбереш за себе си... Simple Smile

# 4
  • London, Sofia
  • Мнения: 8 914
На мен и на двата пъти ми идваше на 4-5 ден след приема и определено е по-болезнено от нормалната менструация.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 226
май идва до няколко дни след приемането на хапчето. newsm78

# 6
  • Варна
  • Мнения: 2 039
Аз веднъж съм пила, дойде ми по-рано и обилно, изкарах си акъла.
Преди да пуснат Постинор Дуо имаше едни само "Постинор" се казваха, 1 хапче пиеш и си бяха супер. Тези новите като че ли правят повече проблеми.

Онзи,така наречен "просто Постинор",беше сериозна част от тийнейджърския ни живот  Mr. Green Laughing При него със сигурност ти идва до няколко дена след приема.А за тоз новия модел не знам...

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт