Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Извънкласни занимания
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

В най - голямото село

Мнения: 1 172
Здравейте,
Може и да ви се струва смешно, но реших да ви попитам....По колко думи е добре да се взимат на урок или за седмица по английски език. Дъщеря ми е на 8 г. и взимат на урок по около 15 думи / реално погледнато не са много, но виждам че на нея и идва малко изнанагорно. Учи езика с учител, а не в училище ( там учи иврит). Снощи се разрева и каза, че иврита бил по - лесен от английския. Не искам да получи отвращение към езика. Не съм от болно амбициозните майки, които насилват децата си да учат, просто искам да и стане интересно, и да и е полезно (има много хубави детски сайтове на английски)

Мами с опит моля споделете!!!!

Желая ви щастлива седмица...
Цитирай

Sofia

Мнения: 151
 cikoni, най-вероятно реакцията на момичето е основателна. Петнадесет думи на урок, особено ако от нея се изисква да ги пише по 10-на пъти /както е в школата, в която учи моят син/ си е доста писане за дете от втори клас. Може би учителката трябва да намали темпото.
 Аз имам неприятен опит с учителка по музика  - много амбициозна и товареше синът ми с много упражнения. Той не смогваше да ги научи. Няколко пъти я молих и обяснявах, че той иска да се научи да свири на пиано за разнообразие /няма да става пианист/, но тя остана с впечатление, че уроците й са най-важното нещо на света и от тази учебна година се разделихме.
Може би един разговор с учителката ще оправи нещата.
Цитирай

София

Мнения: 1 547
И моята дъщеря е на 8. Случва се да вземат и 20 думи в един урок, но след това цяла седмица имат упражнения с тях. Диалози, попълват в учебната тетрадка, текста в учебника, песнички, граматика и т.н. В началото се стресираше, но сега знае, че като ги напише по 2-3 реда и след това ги упражняват 1 седмица ще ги знае перфектно. Според мен в основата е симпатията към езика, учителя и най-вече системата по която се преподава.
Цитирай


Мнения: 1 100
Щом е с частен учител, му кажи да и дава по-малко и да ги упражнява в игри още с него. Щом не иска толкова много- не я насилвайте. По-добре да и дава по 5 думи на урок, но да си сигурна, че ще ги знае. А каква полза от 15 претупани?
Цитирай


Мнения: 157
Синът ми е на 6, още не ходи на уилище, но на урок взима по 5-10 думи максимум. За негов късмет не ги пише Mr. Green, защото не умее, но горе долу толкова помни. Смятам и в първи клас да продължа по същата схема - 2-3 пъти седмично, според натовареността му. Доволна съм, попива като гъба и все се опитва да плещи на английски в къщи Very Happy
Цитирай

Там,където се събуждам щастлива.

Мнения: 4 985
По принцип децата в тази възраст има потенциал за бързо и лесно запомянне на голяма информация. Но проблемът се крие в това, че език не се учи само със заучаване на думи. Това е много погрешно. Отнема време, нерви и най-вече след кратък период от време половината са изхвърчали от главата на детето. Също загуба на време е детето да пише една дума по 10 пъти или повече.
 Всичко се учи в контекст, с правилен подход. За съжаление, не смята,. че тази учителка има такъв. Може би е по-добре да потърсиш друга.

не мога да повярвам, че има все още колеги, които преподават по този начин. Rolling Eyes

Цитирай

София

Мнения: 320
Всичко се учи в контекст, с правилен подход.

Всичко, което е написала Kalinka е абсолютно точно!
Моят съвет/ като човек, който има опитс преподаване на език/ е да поговориш с госпожата и да разбереш как точно протича един урок, особено такъв, който въвежда нова лексика. Дай и да разбере, че си наясно и не си даваш парите тя просто да и дава превода на новите думи...Ако имаш възможност, запиши детето в школа- там има съревнование, има мотивация, общуването на самия език е по- ползотворно...Така мисля аз- а ти,Kalinka, как мислиш?
Цитирай

Там,където се събуждам щастлива.

Мнения: 4 985
Всичко се учи в контекст, с правилен подход.

Всичко, което е написала Kalinka е абсолютно точно!
Моят съвет/ като човек, който има опитс преподаване на език/ е да поговориш с госпожата и да разбереш как точно протича един урок, особено такъв, който въвежда нова лексика. Дай и да разбере, че си наясно и не си даваш парите тя просто да и дава превода на новите думи...Ако имаш възможност, запиши детето в школа- там има съревнование, има мотивация, общуването на самия език е по- ползотворно...Така мисля аз- а ти,Kalinka, как мислиш?

За съжаление, много рядко чувам за изучаване на даден език по добър и ефективен начин. Една школа би била добра, ако групата е малка, използваният материал автентичен, набляга се на говоримият език, учителката има подход към всяко дете и използва различни методи за изучаване на даденият език. Много е тъжно, но факт, че на почти всички преподаватели им липсва практическата част по време на обучението им, наученото да бъде приложено на практика, тъй като от книги прочетено не е ефективно.

Частният урок може също да е ефективен / майка ми има стотици проговорили и знаещи английски, а са били по малко човека в група/, Но е важно учителката да говори на английски, да не набляга предимно на писане и четене, а това да се развива по време на самото обучение, да редува различни начини за научаване на езика.   
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.