Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-1 от 1 отговора

sofiq

Мнения: 48
Искам да се допитам до вас относно това лекарство оргаментрил.Преписа ми го преди 3месеца моя гинеколог поради нередовна менструация.В продължение на 2-3месеца,цикъла ми идваше през15-20дни.След преглед при гинеколог откриха,че имам миомен възел и  ми изписа оргаментрил за лечение на менструацията.Трябваше да го пия 3месеца.Първите 2м. без проблеми,но сега започна да ми кърви през 1седмица по 2дена и край.Минат 10дни хайде пак и  въпросат ми е дали ви си е налагало да го   пиете и как сте се чуствали от него?Възможно ли е от него да да ми се е нарушил хормоналния баланс и да кървя?Благодаря предварително newsm78
Цитирай

там, където е сърцето

Мнения: 420
От него трябва да е. И при мен беше така.
Пила съм го преди време и никак не бях очарована.
Сега пак ми го изписаха заради миома и не знам как ще го изтая пак няколко месеца.
Тава лекарство май го изписват за всичко и то масово.
Нямам позната, която да не го е пила по един или друг повод.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-1 от 1 отговора