Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте!

В сряда след обяд бях на очен лекар и ми сложиха капки за разширяване на зениците. Не знам какви точно са капките, но ми сложиха по една капка във всяко око и след около 10 минути по още една капка, 40 минути по-късно ме прегледаха и се установи, че трябва да слойа очила за астигматизъм. Вечетра след тази манипулация както и на следващия ден виждах размазано и не можех да фокусирам върху нищо.

Проблемът е, че вече е неделя (минали са 3 дни), а аз още не виждам както преди поставянето на капките и зениците ми са видимо разширени. Виждам по-добре отколкото в четвъртък, но все още се напрягам, за да фокусирам и продължавам да виждам размазано, да ме дразни светлината и ...

Въпросът ми е това нормално ли е и колко време продължава ефекта от тези капки???

Личният ми лекар каза, че това си зависело от човека, средното време за изхвърляне на атропина от организма е 36 часа (при мен отдавна са минали), а имало и хора които за 2 часа можели да го изхвърлят.
Цитирай


Мнения: 8 505
Обикновено на следващия дем виждам нормално,но винаги са ми слагали само по една капка във всяко око.Ако и утре продължаваш да виждаш размазано,звънни отново на лекаря си.
Цитирай


Мнения: 4 067
 - Сложили са ти от "стария" вид капки, още от времето на Социализъма - с дълго действие,
 а не от тези с кратковременното действие. - Икономии!
 
« Последна редакция: нд, 04 мар 2007, 15:26 от Aleksander »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.