Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 март 2007, 16:39 ч.
  • Преглеждания  1 481  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • България и никъде другаде
  • Мнения: 641
Моето момче регулярно страда от задържане на акото(дали физическо или психическо) и се улавям,че доста често прилагам Дуфалак по-голяма доза и го изкарва направо на рядко щастие Laughing.Доколко е безопасно или опасно това?

Реклама
# 1
  • под звездите
  • Мнения: 3 454
Моето момче регулярно страда от задържане на акото(дали физическо или психическо) и се улавям,че доста често прилагам Дуфалак по-голяма доза и го изкарва направо на рядко щастие Laughing.Доколко е безопасно или опасно това?
A защо по-голяма доза. Давай колкото трябва. Аз съм ползвала един път само и съм доволна- съвсем нормално изхождане. Иначе знам, че може да се приема и по време на бременност, така че е относително безобиден...Все пак обаче би било по-добре да даваш повече плодове или плодови сокове.

# 2
  • бургас
  • Мнения: 245
да и аз знам , че е безобиден.но не бива да се прекалява в един момен може организма му да се пристрасти по някакъв начин и без дуфалак да не успявате, а може дори и да спре да действа.
Опитай нормално да му регулираш"Часовника",като поема повече течности ,плодове и т.н.
ДАНО УСПЕЕТЕ Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 6 164
Той е само млечна захар, не се привиква към него, тъй че едва ли е проблем. Но по-голямата доза води до разстройство, което не е желателно.
Запеците са по-вредни.

# 4
  • Мнения: 7 552
Сменете млякото с друго, или го спрете напълно за известно време.
Ще се отбележи подобрение.
Освен това е нужно да се огледа за рагади (вътрешни) или ранички в областта (особено при по-хроничен запек).
Не е практика да се използва Лактулоза и въобще разхлабителни при деца.

Последна редакция: пн, 05 мар 2007, 15:23 от Birdie

# 5
  • в края на града
  • Мнения: 4 299
Той е само млечна захар, не се привиква към него, тъй че едва ли е проблем. Но по-голямата доза води до разстройство, което не е желателно.
Запеците са по-вредни.

Така е. Давай си нормална доза, може да подейства на 2-3 ден, но давай нормалната доза, иначе преминава в разстройство.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 351
И моето момиченце имаше проблем със запека преди около месец и половина и ни се наложи да даваме дуфалак. Педиатърът ни каза, че не се привиква към него и че го изписва само за да омекоти акото, за да не се разрани дупето като напъва. Беше  ни казал да го давам на гладно вечер, и половин час след това да вечеря. Аз давах половината доза за възрастта й тогава (сега сме на 1г. и 6м.) и на сутринта започна да ака нормално, т.е. акото стана кашаво.
Иначе ъсм съгласна с момичетата, че е по-добре с храна да регулираш стомахчето. Някоя мама ме беше посъветвала да продължа с активия - 15 дни. Свърши идеална работа.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 2 616
И аз съм ЗА Активията!!!!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт