Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 март 2007, 20:12 ч.
  • Преглеждания  695  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 163
Рали е от 4 дена на гентамицин. Утре и е последния ден а днеска киха и и теква носа. Какво е това нещо, до сега нямаше секрети от носа а сега почнаха. Някой може ли да ми каже нещо по въпроса. Благодаря ви

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 751
Не си писала много подробно защо сте на гентамицин и прочее, но при Калоян, като е бил болен, много почти винаги след това тръгват сополи. И накрая завършва с кашлица.
Всичките му вируси и болести са протичали така: Висока Т, после сополи и кашлица. Нещо подобно.
Съветвай се с д-р дали да слагаш нещо (някакви капки) или ще се размине със стеримар.

# 2
  • Мнения: 2 003
просто вируса е такъв и докато не се навърлува ще е така.има ли усложнения ,заради които биете гентамицин

# 3
  • Варна
  • Мнения: 1 163
усложнения няма. Просто повръща при вида на лекарство и немога да й дам. Давам й го и тя веднага го повръща. Като го сложа в сок или нещо друго го усеща и не го изпива. Това беше единственият вариант.

# 4
  • Мнения: 2 003
ами ,ако е вирус няма смисъл от лекарства.ти сама виждаш,че въпреки инжекциите той си върлува.днес как сте,кой ден сте болни

# 5
  • Видин
  • Мнения: 233
ХОМЕОПАТИЯ
   Мнението е мое избора ваш.

# 6
  • гр.Царево
  • Мнения: 210
Не се притеснявай. При Сиси вирусът протече по същия начин. Няколко дни само висока температура и много зачервено гърло. Пиеше Клацид.  На петия ден започнаха сополи и кихане, които отшумяха за ден- два.  bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт