Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 март 2007, 20:16 ч.
  • Преглеждания  474  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 163
Здравейте Доктор Слънчева!
Детенцето ми е с вирус и от 4 дена е на гентамицин. Утре е последния прием а днес започна да и текат секрети от носа и да киха и кашля. Та въпросът ми е, защо става така? Да не би да се разболява пак?

Благодаря за отговора!  bouquet

Реклама
# 1
mila mamo i nie sme sishtite ne sme spreli da boleduvame ot septemvri do dnes vse neshto ni ima  2 piti napravihme gnoyna angina edin sled drug to antibiotici to gentamicini penicilini nyamam dumi setiha se doktorite da vzemat sekret ot girlengeto mu i se okaza che ima bakterii i chak togaz mu pusnaha antibiograma za da vidyat tochno ot kakiv antibiotik shte mu mine . no v momenta imame supoli i veche neznam ot kakvo pochnahme da piem hranitelni dobavki i homeopatichni da vidim sega kak shte sme.

# 2
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Антибиотиците за съжаление не лекуват вирусните инфекции. Не знамзащо Ви е предписан гентамицин, но той не се препоръчва като самостоятелна терапия, а вкомбинация с друг антибиотик.
Във вашият случай Ви препоръчвам да дадете на детето Вит. С от 2 мл. еднократно на ден, капки Виброцил 3-. х 2 капки в носа и да изчакате спокойно. Ако няма температура, хремата ще отмине за 5-6 дни. Можете да давата осцилококциум за повишаване на имунитета и по-бързо справяне с вирусната инфекция.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт