Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 март 2007, 16:04 ч.
  • Преглеждания  640  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Претърпях операция, след която ми казаха, че трябва да пия синтром. Докторът ми каза, че той може да предизвика спонтанен аборт и затова трябва да се смени лекарството. Но ако ми бият хепарин може да ми се запуши един съд и пак да ми се направи операция. Сега ме е страх да забременея.
Вие какво ще ме посъветвате? Има ли някой, който да е пил синтром и след това да е забременял?

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 321
Дори не знам за какво се пие това лекарство.....
Няма ли вероятност да спреш този препарат, в смисъл да те излекуват? Постоянно ли се пие?

# 2
  • София
  • Мнения: 7 718
Аз мисля, че може да се замести с фраксипарин. Обсъди го с лекар.

# 3
  • София
  • Мнения: 941
от хепарина не може да се запуши съд,най-общо казано синтром и хепарин пречат на кръвта да се съсирва.Може би лекарят е имал предвид,че при една бременност може да прокървиш.Трябва да има някаква алтернатива,обсъди го с кардиолог

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт