Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 март 2007, 16:37 ч.
  • Преглеждания  795  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Сливен
  • Мнения: 408
Здравейте, д-р Слънчева! Имам питане относно лекарствата от типа на Панадола. Малката ми дъщеря е с обилна хрема от вчера. Вчера имаше като, че ли от време на време лека Т, но днес няма. Лекарката каза, че дори гърлото й не е червено, но да й давам профилактично Панадол или нещо от тоя род. Това оправдано ли е! Има ли смисъл? Карали сме три пневмонии до сега, но откакто й сложиха Акт-хиб на 30,10,06 не сме имали сериозни проблеми.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Ако е само лека хрема най-добре е, да и давате вит. С от 2 мл един път дневно и да капете в нослето през 2-3 часа физиологичен разтвор или да пръскате със Стеримар. Панадола оставете за висока температура. При безразборното даване може да развие алергия към него и подобните медикаменти и когато е необходим вече да няма с какво да го замените.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт