Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте, аз съм нова в този форум и реших да вкарам тази тема,тъй като мисля,че не е лошо да споделяме когато си даваме парите за "лоши покупки".На 16.02 купихме люлка-шезлонг на Чиполино от Хипо ленд.Две седмици по-късно предпазните колани на люлката се разнищиха.Детето ми е на 7 месеца и не искам да си помисля какво можеше да стане ,ако не бях видяла навреме,че няма какво да я задържи,за да не падне.Гадното в случая е,че когато отидохме да направим рекламация от магазина ни съобщиха,че те не поемат такива повреди.Зададох си въпроса : А какви повреди поемат тогава или трябва да се случи нещо непоправимо!?Люлката е с цена 133 лв. За сравнение наскоро си купих една тенджера,която струваше 35 лв и ми дадоха 1 година гаранция.Питам се докога ще е такова отношението в тази страна,все пак става дума за нашите съкровища???Ако и останалите потребители в форума са имали подобни случки,моля Ви информирайте!Не искам да си даваме парите,които не са ни излишни за стоки,които вредят на здравето на децата ни.Мога да предоставя и снимков материал,но в момента не знам как да прикача снимките
Цитирай


Мнения: 5 745
Това е потресаващо, но не само това, много неща са... ужас! Много съжалявам за покупката, добре че нищо фатално не се е случило. Освен това как може да не поемат отговорност, тези плачат за проверка май.

Колкото до снимките, първо ги качваш някъде в нета (снимка.бг, уебшотс и др.) и от там с линк ги постваш в съобщението си!!!

Добре дошла!
Цитирай


Мнения: 2 647
ама, това е престъпна небрежност? Мале, дано на никой не се случи! що не звъннеш до Защита на потребителя!? Дано пазиш касов бон.
Цитирай

софия

Мнения: 2 388
Търси си правата. Обади се във федерацията и не ги оставяй намира!!!
Цитирай
Благодаря за гостоприемството, за съжаление не вярвам ,че скоро нещата ще се оправят.Пуснах темата в форума,за да няма други потърпевши,тъй като когато им предложих в магазина поне да предупреждават за възможното скъсване на коланите другите желаещи родители за такава покупка ми отговориха,че не е тяхна работа.Много съм разочарована от отношението.Бих желала ,ако някоя от вас мами сте имали подобна покупка просто да споделите,за да не се пазаруват опасните стоки.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.