Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 6 март 2007, 12:24 ч.

Лоши покупки за нашите съкровища!

  • 614
  • 4
  •   1
Отговори
Здравейте, аз съм нова в този форум и реших да вкарам тази тема,тъй като мисля,че не е лошо да споделяме когато си даваме парите за "лоши покупки".На 16.02 купихме люлка-шезлонг на Чиполино от Хипо ленд.Две седмици по-късно предпазните колани на люлката се разнищиха.Детето ми е на 7 месеца и не искам да си помисля какво можеше да стане ,ако не бях видяла навреме,че няма какво да я задържи,за да не падне.Гадното в случая е,че когато отидохме да направим рекламация от магазина ни съобщиха,че те не поемат такива повреди.Зададох си въпроса : А какви повреди поемат тогава или трябва да се случи нещо непоправимо!?Люлката е с цена 133 лв. За сравнение наскоро си купих една тенджера,която струваше 35 лв и ми дадоха 1 година гаранция.Питам се докога ще е такова отношението в тази страна,все пак става дума за нашите съкровища???Ако и останалите потребители в форума са имали подобни случки,моля Ви информирайте!Не искам да си даваме парите,които не са ни излишни за стоки,които вредят на здравето на децата ни.Мога да предоставя и снимков материал,но в момента не знам как да прикача снимките

# 1
  • Мнения: 7 396
Това е потресаващо, но не само това, много неща са... ужас! Много съжалявам за покупката, добре че нищо фатално не се е случило. Освен това как може да не поемат отговорност, тези плачат за проверка май.

Колкото до снимките, първо ги качваш някъде в нета (снимка.бг, уебшотс и др.) и от там с линк ги постваш в съобщението си!!!

Добре дошла!

# 2
  • Мнения: 2 648
ама, това е престъпна небрежност? Мале, дано на никой не се случи! що не звъннеш до Защита на потребителя!? Дано пазиш касов бон.

# 3
  • софия
  • Мнения: 2 388
Търси си правата. Обади се във федерацията и не ги оставяй намира!!!

# 4
Благодаря за гостоприемството, за съжаление не вярвам ,че скоро нещата ще се оправят.Пуснах темата в форума,за да няма други потърпевши,тъй като когато им предложих в магазина поне да предупреждават за възможното скъсване на коланите другите желаещи родители за такава покупка ми отговориха,че не е тяхна работа.Много съм разочарована от отношението.Бих желала ,ако някоя от вас мами сте имали подобна покупка просто да споделите,за да не се пазаруват опасните стоки.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт