Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 2 199
Искам да ги похваля за коректното отношение, защото напоследък не получавам отникъде такова.
Самата история е следната: имам принтер Epson D68. Той е с 4 мастилници. Купуван е от същата фирма и мастилниците досега винаги също са купувани оттам. Поръчвам ги и ми ги носят безплатно (това също е плюс, въпреки че аз предпочитам да си ги взема от някой магазин, но не може). Досега опаковката вървеше с пакет фотохартия. При последната поръчка попитах девойката, която я записваше дали продължава да включва фотохартия, тя каза да и аз си поръчах. На следващия ден, до обещания час (пак плюс) ми я доставиха. Да, ама опаковката беше различна от предишните пъти и  вътре нямаше фотохартия. Съответно много ядосана се обадих да се скарам и попаднах на някаква служителка, която обеща да провери за какво става въпрос и да ми се обади. За огромно мое очудване на следващия ден ми се обади някаква мениджърка продукция, която не само ми се извини, но и ми обеща да ми изпрати пакет фотохартия за компенсация. Оказа се, че са сменили вносителя на консумативите и не са знаели, че вътре в опаковката липсва въпросната хартия.
Не ми е толкова до хартията, но ми хареса, че реагираха адекватно, най-вече защото ми се обадиха. Мисля, че това е начина да се работи с клиенти, независимо каква е поръчката им, даже да става въпрос за някакви пършиви 72 лв.
Надявам се, че не съм ви досадила, но просто мисля, че толкова рядко се среща коректно отношение, че си е за споделяне.
Цитирай

Варна

Мнения: 238
Разбира се, че въпросът е принципен!
Добре, че има и коректни фирми! И наистина си мисля, че си заслужава да бъде похвалено коректното отношение! Дано да го срещаме по-често.....
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.