Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 март 2007, 22:37 ч.
  • Преглеждания  6 926  Мнения  33  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 802
   Здравейте, мили мами! Дълго мислех дали да пусна или не тази тема но... щом я четете... Дали ще открия отговор на въпроса си тук...незнам, но ще ви разкажа какво ми се случва.
   Напоследък много трудно ми идва (но слава богу ми идва Simple Smile ), от около 5 месеца поддържам Т 37,2-37,4 Ходих на какви ли не специалисти, нищо не ми откриват нередно из организма. Само щитовидната ми е доста увеличена. Започнах прием на щит.хормони - 3 месеца. В сряда бях на контролен преглед при ендокриножката, по повод оплаквания. Та при мен се получава следното. Както съм си спокойна, стомаха ми става на топка и ме обзема някакво притеснение (да не кажа паника) и ми става много горещо около сърцето,  започва страхотно сърцебиене, в същото време по крайниците усещам студенина. След това започвам да треперя. Тогава сърцебиенето спира, а треперенето може да продължи и час, през това време ми се гади, но не губя съзнание... Очаквах, че е от щитовидната, но според лекарката не е от нея. Вярно е, че напоследък ми се случиха поредица от много неприяни случки, но така ми е ставало и преди да се случат тези неща. Просто, ако преди тези неща, това чувство ми се е случвало един път на ден, сега вече ми се случва 2-3 пъти на ден. Чувствам се срината, смачкана... И постоянно в мен живее някакъв страх...просто е жестоко! Страх за детето ми, за близките ми, за мен самата... Не искам да съм такава...какво става със мен?
Дали не съм психо?  Crazy Какъв ми е проблема според вас? Имам ли нужда от някакъв лекар?

Реклама
# 1
  • Варна
  • Мнения: 3 042
 описваш много неприятно състояние мила ,каквото и да е  май има нещо  и на нервна почва
пиши на бърди макар че се занимава с деца може да те насочи какви изследвания да се направят .

# 2
  • Мнения: 1 427
Температурата ти може да от жлезата,а може и да е на психична основа.Тези симптоми ,които описваш ми говорят на претоварен емоционално организъм,защото и аз съм изпадала в същото положение.Имаш нужда от почивка,спокойствие и да спреш да мислиш за болести.Ако имаш възможност отиди на почивка със съпруга си някъде и като се върнеш ще видиш ,че всичко ще е различно.Нищо срамно няма да отидеш и на психолог,с който да разговаряш за емоциите и чувствата си.Наистина ще се почувстваш по-добре.
А тази температура в кои часове на денонощието я вдигаш и всеки ден ли?

# 3
  • Мнения: 2 237
Същите симптоми имах аз когато се разболях от депресия.Страх,непрекъснат страх и треперене,безсилие и безпомощност.Абе всичко което си описала !
Според мен потърси първо психотерапевт .И в никакъв случай не си мисли че нещо ти има.Просто както тялото се разболява,така и душата се разболява и в това няма страшно.Още повече,съдейки по аватара ти си преживяла наистина нещо много тъжно...
На мен лично ми помогна хомеопатията.Ако искаш пробвай.Но в никакъв случай не оставяй така нещата,може да се задълбочат !
Успех и знай че винаги можеш да разчиташ на подкрепа !  bouquet

# 4
  • Габрово
  • Мнения: 2 538
Това са пристъпи на тревожност.Изживявала съм го.Обърни се към психиатър...което не означава,че си психо  Peace.

# 5
  • Мнения: 2 648
Направи си консултация с кардиолог - ЕКГ, ЕХО на сърце, невролог. Ако не си правила,...де...

# 6
  • варна
  • Мнения: 80
Не знам какво мисли твоята лекарка , но аз мисля че всичко това се дължи на щитовидната жлеза.Майка ми имаше абсолютно същите проблеми, когато беше болна от тази болест.... Thinking Аз мисля че трябва да се консултираш и с други лекари...

# 7
  • Мнения: 1 802
Благодаря на всички които сте ми отговорили!   bouquet
Penelopa.san и аз си мисля, че всичко е от щитовидната жлеза. Дори на своя глава спрях хормоните които пиех от 3 дни и не ми се е случвало това усещане. Незнам в понеделник пак ще ида при ендокриноложката със резултатите от хормоналните изследвания.   bouquet
karil, със невролог нямам консултация, макар че отдавна мисля да посетя такъв.   bouquet
Helen-mama, за Т - няма определени часове в които да се вдига, постоянно е така леко завишена. Преди месец спрях да я меря, мислех че като не я меря ще спадне от самосебе си, но не е спаднала. Ходила съм на скенер на бял дроб, ехо на коремни органи... нямам проблеми никъде. Незнам от къде идва и защо не спада. Вече не спада и от температуропонижаващи, така че, спрях да пия и тях.   bouquet
Може и на нервна почва да е...незнам, ама не е много приятно  Confused
Много сте мили момичета! Благодаря ви!  Hug

# 8
  • София
  • Мнения: 6 164
На мен ми става нещо подобно с изтръпването на крайниците, почти до безчувственост като ми пада кръвната захар. С вафла и шоколад се оправям за нула време. Thinking

# 9
  • София
  • Мнения: 902
Аз също имам такава Т, само че понякога имам и болки в мускулите. Чувствам се като изцедена. Правила съм какви ли не излседвания и ... нищо. И аз се чудя дали не енещо на психична основа? Ама пък  може ли и Т да се поддържа на психична основа??? newsm78

# 10
  • Мнения: 1 802
Ето, какво открих със google:

Паническо разстройство

Основната проява са повтарящи се пристъпи на паника ( особено засилена тревожност до степен на ужас ). Те не се ограничават до определена ситуация или обстоятелства и поради това са непредказуеми. Пристъпите траят няколко минути, но понякога и по-дълго. Могат да се повтарят с различна честота.
Основните симптоми на пристъпите на паника са : внезапно сърцебиене, болки в гърдите, чувство на задушаване, световъртеж, изпотяване, гадене и др. Почти винаги се появява вторичен страх от смърт, загуба на контрол или обективна опасност.
Паническата атака често е последвана от траен страх от нова атака. 


http://www.cognitive-therapy.org/center.html

Разбрах вече какво  ми има Simple Smile

# 11
  • София
  • Мнения: 100
Елеонора, при мен има установено панич. разстройство и синдром на Хашимото /щит.жлеза/.Убедена съм ,че двете си вървят в повечето случаи ръка за ръка.Знам какво ти е на сърчицето и душичката ,но моят съвет е на първо време да се опиташ да си починеш ,да се разнообразиш /както са те посъветвали момичетата по-горе/ и ако положението е същото ,взимай мерки -психотерапевт,хомеопатия...Аз пих антидепресанти 2 пъти ,като освен страх от спирането им и едно лъжливо спокойствие-друго ...тц Cry.В момента пия есенциите на Бах и се чувствам добре.желая ти успех ,това не убива ,но усещането е много мъчително!! Simple Smile

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 351
Това което описваш хич не ми харесва!
Все симптоми на Базедова болест.Бързам да кажа , че не съм ендокринолог, но е добре да изследваш FT3/FT4 , hTSH , TRH и гама камерно изследване и тогава да ти поставят правилната диагноза.
Накратко - повишеното ниво на тироидни хормони води до нарушения във функцията на множество системи и органи:
- сърцебиене , разкрачено кръвно 160/70 и т.
- нервни разстройства
- повишена температура за сметка на енергията за функциониране/топло ти е и си отпаднала/
- влажна,кадифена кожа и т.н.
Пиша ти тия неща не за да те стряскам или да се правя на велик , а защото смятам , че информираността е важна и ще можеш да подсетиш доктора тактично /все пак и доФторите са хора и някой път позабравят нещичко/ Peace
Успех!

# 13
  • Мнения: 1 494
Елеонора,разбирам те добре... За мен най-доброто лекарство идва от самата себе си. Трябва да успееш да се пребориш със страховете си- да се помириш с тях, а не да воюваш. Говоря за страховете, а не за проблемите! Необходимо е да оставаш сама със себе си по-често, за да успееш да изровиш дори от дъното на душата си това, което те тревожи. Да направиш сериозна равносметка, да прецениш силите си без да ги надценяваш, да прецениш доколко и по какъв начин можеш да се пребориш с проблемите, да решиш трябва ли ти помощ-каква и от кого- и къде да я търсиш. И ако трябва да я потърсиш. И този процес трябва да продължава динамично с промените на положението, в което си. Непрекъснато да се опитваш да си в реалността и в никакъв случай,ама в никакъв да не отпускаш въображението да те тревожи. Опитай се да наложиш контрол над емоциите, поне доколкото е възможно. Може да звучи на някого изтъркано, но това е моят опит.

# 14
  • Мнения: 1 802
Бай Фадър, на мен само FT4 ми изследват, вече 2 пъти. В норма си беше и преди да започна да пия euthyrox, и 3 месеца след като го пих всеки ден пак си е в норма.
В края на краищата...дали всичко е от щит.жлеза или нещата са на психическа основа...?  Thinking

abigale, *smile*, благодаря за думите! Хубаво сте написали всичко! Подейства ми като стимул!   bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт