Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Пазарджик

Мнения: 575
Здравейте Д-р Слънчева,дъщеря ми често се изпотява,и си върти главичката наляво и надясно толкова силно че понякога са мисля че ще и се  35отвинти,давала съм от 20 ден Вигантол и педиатърката ме увери че няма нищо притеснително!Да но ми каза да давам 2 пъти по 5 капки Вигантол  #Crazy #Crazy #Crazyнормално ли е аз не смятам така! Каза също и че фонтанелата и се затваря бързо и използва термина" 5 на 5" какво означава това
Цитирай


Мнения: 5 760
Здравейте! Изпотяването и въртенето на главичката не значи винаги рахит.
Тази доза, която Ви е е изписана е много висока и надвишава максималната от 8 капки дневно.  Shocked
За да се предпишат високи дози Вигантол е необходимо да се направят изследвания потвърждаващи наличие на рахит- това са кйлции магнезий и алкална фосфатаза.
Не знам каква значи 5 на 5.  newsm78 Фонтанелите се измарват в милиметри. Ако се касае за 5 на 5 милиметра, то фонтанелата е много малка и не са нужни високи дози вигантол.  Stop
Попитайте лекарката за да Ви обясни. Вие сте майката и сте в правото си да сте 100% информирана.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.