Пълна къща-Клуб на многодетните родители4

  • 13 022
  • 409
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 323
Не е нужно непременно да си луд, за да си многодетен родител, но все пак помага!

          



Празник на Клуб “Пълна къща” - предварителен сценарий  

14 април 2007
Парк Хотел "Москва"


•   Клуб “Пълна къща” е общност на родителите с три или повече деца
•   Клубът се създаде като интернет общност във форума на bg-mamma.com и постепенно се разви от виртуална в реална организация
•   Клубът е отворена общност за всички родители, възприели родителството като самостойна ценност и поели отговорността да отглеждат повече от две деца по най-добрия начин, на който са способни
•   Клубът е общност на родителите, които успяват не въпреки, а заради своите деца и своите семейства – защото са готови да учат и да се развиват през целия си живот, населен с обичани хора
•   Клубът е част от Асоциация “Родители”

Цели

•   Привличане на общественото внимание към каузата на семейството с повече от две деца
•   Представяне на образа на многодетното семейство като щастливо и социалноуспешно и превръщането му в привлекателен за родителите
•   Създаване на контакти и мрежа за взаимна подкрепа на многодетните семейства
•   Набелязване на цели за обща работа през годината
•   Забавление и споделено преживяване за многодетните семейства

Място, време и участници

•   Парк Хотел "Москва"
•   Голямо пространство, достатъчно да побере 100 семейства с 3 или повече деца
•   Гъвкаво и удобно за различни формати на забавления, игри и общуване на възрастни и деца
•   От 11 до 14 часа на 14 април, събота
•   Време, удобно за пътуващите семейства и за семействата с малки деца
•   Около 500 гости – над 100 семейства, ВИП гости и журналисти
•   Две основни групи – родители и деца, с различни роли и дейности на Празника

Идея

•   Една от основните ценности на големите семейства е постоянната възможност за учене и развитие във взаимодействие и сътрудничество с другите
•   Основна форма на събитието ще бъде размяната на ролите – родители и деца
•   Ще създадем условия за ангажираните родители да се включат в практическата игра Open Space. Играта е отворен и творчески формат на групова работа за обсъждане на важни въпроси по забавен, сплотяващ и резултатен начин. Резултатите от работата по малки групи ще бъдат обобщени в края на събитието и ще бъдат формулирани като бъдещи дейности на Клуба.
•   Ролята на децата по време на събитието ще бъде да се погрижат за семействата си в играта Голямското готвене – взимайки решения и изпълнявайки важни задачи – да съставят семеен бюджет, да пазаруват и приготвят храна за любимите хора. След импровизирана изложба, най-успешните кулинарни творения ще бъдат наградени.
•   За всички участници – от бебетата до бабите и дядовците, са предвидени грижи и задачи
•   Послание

Организация

•   Подготовка
•   Регистрация на гостите
•   Откриване на празника
•   Формиране на групи сред децата и родителите
•   Бебешки кът
•   Детски кът за проходили
•   Детски занимания – Голямското готвене
•   Open Space
•   Обяд
•   Награди и подаръци
•   Заключение и закриване
•   Други

Предварителна подготовка

•   Подготвяне на покана и формуляр за участие
•   Разпращане на поканите и обработване на формулярите; списък с гости
•   Подготовка на информация за пресата и комуникация
•   Привличане на партньори и спонсори
•   Набиране и обучение на екипа

Регистрация

•   Посрещане, регистриране и изпращане на всички гости и информационен пункт на празника
•   Екипът подпомага настаняването и насочва всички гости според нуждите им по кътове и дейности
•   Персонал – 2 души + 2 в началото и края на Празника
•   Списък с гостите по предварително подготвени, изпратени и събрани формуляри
•   Поставена  на входа на фоайето
•   Указателни табели между входа на НДК и мястото
•   Материали – списък с гости, формуляри за членство в Асоциацията, баджове за персонала и лепки за имената на гостите, химикали и маркери, пресрилийз
•   Надпис “Празник на ...” и “Добре дошли” на банерфикс
•   Бюро, столове

Официално откриване

•   Откриване на празника, приветствие и основни послания – от домакините и ключов партньор/спонсор
•   На избрано място в залата
•   Големи транспаранти на “Пълна къща”, Асоциацията и спонсора
•   Импровизирана сцена
•   Озвучаване и 2 микрофона •   100-200 стола (според броя на потвърдилите участие)
•   Водещ – професионалист

Разпределение по екипи

•   След официалното откриване – разясняване на дейностите и разпределяне по групи на децата и родителите
•   Водещ и инструктори
•   Отговорник на всеки детски отбор – 20-30 души
•   Знаци и символи на отборите
•   Отделна маса за работа на всеки детски отбор
•   Родителите се инструктират за Open Space паралелно в рамките на 40 минути

Бебешки кът

•   Памперси и кърпички – осигурени от партньор
•   Пликове за боклук
•   Две маси за преобуване
•   Параван за кърмене
•   Етикетчета за количките и шишетата

Кът за проходили

•   Затворено гъвкаво пространство за проходилите бебета на участниците
•   Един отговорник и доброволци – баби и дядовци
•   Медицинско осигуряване – поликлиника Вита – акушерки и педиатър
•   Оборудване – от партньор – Hippo Land, Como, Chicco…
•   Много възглавници
•   Памперси и кърпички – осигурени от партньор
•   Пликове за боклук
•   Детски храни – от партньор

Игра-работа за децата (Голямското готвене)

•   Ролята на децата по време на събитието ще бъде да се погрижат за семействата си в играта Голямското готвене – взимайки решения и изпълнявайки важни задачи – да съставят семеен бюджет, да пазаруват и приготвят храна за любимите хора. След импровизирана изложба, най-успешните кулинарни творения ще бъдат наградени.
•   Щандове на фирми, ориентирани към нуждите на семействата – български производители на хранителни стоки (или направо верига супермаркети). Децата пазаруват с ваучери на щандовете на производителите.
•   Маси 15-20 – според броя на отборите
•   Материали
     –   Ваучери за пазаруване (брендирани)
     –   Пластмасови прибори, дъски за рязане
     –   Салфетки и мокри кърпички
     –   Найлонови престилки (брендирани)
     –   Почистващи материали
     –   Кошчета за разделно събиране на боклук
     –   Блюда
     –   Мушами/покривки (брендирани)
•   Символи на всеки екип – на масата и за всеки член
•   Водещите подпомагат работата на децата и забавляват готовите отбори
•   Отговорник за всеки отбор
•   След играта - изложба на кулинарните постижения с награди от фирмите-производители
•   Големите деца (над 13 години) – секретариат на играта Open Space

Игра Open Space

•   Практическа игра с отворен и творчески формат на групова работа за обсъждане на важни въпроси по забавен, сплотяващ и резултатен начин.
•   Водещ и асистент
•   Секретариат – 5 души от децата над 13 години
•   Оформяне на отделни кътове във фоайетата за всеки екип
•   Символ на всеки екип
•   Пано за организиране на групите по идеи за обсъждане (Инфомаркет)
•   Резултатите от работата по малки групи се обобщават в края на събитието и се формулират като бъдещи дейности на Клуба
•   Всеки участник получава книжка с резултатите от играта, изготвена от Секретариата
•   Материали
     –   Цветни маркери
     –   Химикалки
     –   Флипчарт листа
     –   Флипчартове
     –   Хартиено тиксо
     –   Цветни листи
     –   Бели листи
     –   Цветни лепящи листчета
     –   Столове за всеки кът
     –   Постери с правила
     –   Бланки за отчети
     –   Корица за книжка и стандартна информация за играта, която ще се вложи в книжката
•   Секретариат – компютри, принтер, ксерокс, подвързване
•   Микрофон

Обяд

•   След края на игрите за деца и възрастни, семействата ще изядат приготвената от децата храна
•   Материали
     –   Салфетки
     –   Мокри кърпички
     –   Чинии, чаши и прибори (пластмасови)
•   Напитки
•   Музика
•   Водещ

Награди и подаръци

•   Тематични награди за децата и родителите, постигнали успехи в игрите
•   Определяне на категории и критерии
•   Водещ и жури
•   Награди от спонсори
•   Журиране
•   Тържествено връчване, музика
•   Подаръци за гостите – връчване на тръгване от празника на регистрацията
•   Саксия (брендирана) и избор на луковица от кошница с много видове семена
•   Отделни подаръци в пакет за медиите

Сценарий

10:30 – 11.00   Гостите пристигат. Регистрация и насочване.
11:00 – 11:15   Начало на Празника. Приветствия от домакините и гостите. Кратка презентация на       Клуба
11:15 – 11:20   Въвеждане в дейностите на Празника. Обясняване на Open Space и Голямското       готвене
11:20 – 13:00   Провеждане на Open Space и Голямското готвене. Музика в залата, игри на водещите
13:00 – 13:15   Изложба и награждаване на Голямското готвене и игри на водещия
13:15 – 13:30   Групово хапване на семеен пикник
13:30 – 13:40   Обобщаване на резултатите от Open Space. Извеждане на насоки за работа на Клуба
13:40 – 13:50   Обявяване на кампаниите на Клуба през следващата година.
      Раздаване на материали на медиите.
14:00      Край на Празника.

Декорация и музика

•   Украса
•   Осветление

Екип

•   Състав
•   Екипи – фланелки и баджове

Разгласа

•   Канали и медии, които биха партнирали

Продължаващи дейности

•   Медийна кампания за набиране членове на клуба
•   Кампания за набиране на средства за изграждане на клубове за родителска взаимопомощ



Пресконференция на многодетните мами:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=143395.0

Материали в пресата - отзвук от пресконференията на Клуба на 19.11.2006г.:
http://dnes.dir.bg/2006/11/19/news961364.html
http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2474&sectio … =2&id=0000501
http://novinar.bg/?act=news&act1=det&sql=MjEwMzsw&mater=MjEwMzs4
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.msg2739363#msg2739363

Протоколите от предишните срещи:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.80
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.180
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.220
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.300 - не е протокол, но са пак наши участия.

Линк към старите теми:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=163262.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=91871.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=143605.0

Нашата електронна поща: 
palna_ka6ta@abv.bg   
с долна черта между пълна и къща
ICQ - 467682406
парола за пощата и чата - mnogodetni

Последна редакция: ср, 14 мар 2007, 00:52 от ClanG

# 1
  • Мнения: 3 323
Момичета, не съм наясно как става номера... Само направих - копи - пейст, за да не я затворят... Другия път по светнататите ще я оформят по хубаво!
Ако нямате против , написах логото от другата тема щото ми е на сърце...
Приемам забележки за поправки!
Цвете, незнам кога ще пристигнат - ако искате щом получа известието да се организираме по спешност...
Това е линк към Сдружение Настоящи и бъдещи майки: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=169118.0

Последна редакция: ср, 14 мар 2007, 00:05 от ClanG

# 2
  • Мнения: 4 181
секстет, отговарям ти тук  в новата тема Peace
нищо предварително не е необходимо, само ако има дечица , които искат да изпратят рисунки за конкурса трябва да го направят до 5-ти април  Simple Smile
Повече инфо има на 1-ва страница на нашата тема Peace

# 3
  • Мнения: 11 607
запис....приятно изненадана съм! Свате  newsm51

# 4
  • Мнения: 3 740
Браво, Кланче!

Поправи само датата и мястото в представянето на празника - да не се заблуди някой.

Може да посъкратиш и частта с бебешкия кът, както се разбрахме.

Добавям списъка със задачи

Конкретни действия
От Клуба
1. Дата и място - готово
2. Списък на участниците - активна действа, при това нещата са оптимистични
- семейства – имена
                  - покани - текст - готово
                                 - ДжулиС ще ги отпечата тези дни
                  - заявка - брой, възраст
                                - текст - готово
                                - на хартия - пак ДжулиС ще е готова скоро
                                 - в страницата на Клуба в сайта на АР - готово
                  - обратна връзка - чрез заявката - активна, цоцоланка
3. Послание – готово - Пълна къща - пълен живот
4. Спонсори - АР + Клуба /в случай на нужда/ - има напредък - действат гал4е, дидуш, Ники, Наталия и аз
5. Екип по регистрацията - 4 големи деца - след като сме готови със списъците на участниците
6. Указателни табели на входа - активна е поела ангажимент
- изработване
- поставяне
7. Материали - баджове, тениски, стикери
- изработване -  ДжулиС - уточнили сме бройките, остават малки корекции
8. Лого за големи надписи, транспаранти - ДжулиС - има го, предстои да се отпечатат
9. Заявка за технически средства - готово
- бюро, столове за регистрацията
- микрофони – 2 безжични
- озвучаване
- 100-200 стола
- маси за работа на децата - около 10
10. Водещ-професионалист - АР /Клуба, при отказ/ - още не е ясно
11. Приветствие - Клуба - има време
12. Бебешки кът - само място и обзавеждане - в преговори със спонсорите
13. Кът за проходили - още не е ясно
- отговорник - Клуба
- доброволци - Клуба
14. Материали за Голямското готвене
- ваучери – около 2000 ваучера на стойност 1 лв.
                - изработване - ДжулиС, уговорено е
- найлонови престилки /според броя на децата/, покривки /около 10/ - проучени са възможностите и цените - КланГ, дидуш
      – брендирани със стикери - ДжулиС
15. Отговорници за всеки отбор - по-големи деца - след уточняване на списъците
16. Детска кулинарна изложба
- критерии - предстои да ги измислим
- жури - предстои да изберем
17. Секретариат за Open space – 5 големи деца - след уточняване на списъците
18. Теми за Open space - гал4е, Супер Теди, ттотов имат идеи за теми, може и още
19. Модератори за Open space - гал4е, Супер Теди, ттотов са се навили за модератори, има мегдан за още
20. Обобщаване – модераторите
21. Музика - DJ - нямаме
22. Украса - НДК, Клуба, АР - не съм наясно
23. Подаръци за гостите - осигуряване
- саксии - около 100 - дидуш е проверила
- луковици - около 100 - дидуш е проверила
- стикери с логото за саксиите - около 100 - ДжулиС
- рекламни материали - химикалки, тениски - около 500 - ще уточним след като станат ясни спонсорите
- брошурки - около 200
     - текст - не сме готови
     - печат - ДжулиС
24. Подаръци за медиите - АР, Клуба - от рекламните материали и подаръците за гостите
25. Обявяване на кампаниите на Клуба през следващата година - АР+Клуба
26. Изложба детски рисунки
       - събиране - тедивас
       - въжета, щипки за закачане - тедивас
      - награди - спонсорите
27. Хотели

Последна редакция: ср, 14 мар 2007, 00:10 от секстет

# 5
  • Мнения: 3 323
Бе , то , не излиза ли поправено? 14 Април 2007....Парк хотел Москва....Аз съм сложила нова дата (май)...
За бебешкия кът- какво да го махна ли , или само да оставя като опция?
Така добре ли е ? Или още да махам?
Цвете, списъка със задачи да го слагам ли? Щото после не мога да правя поправки...

Последна редакция: ср, 14 мар 2007, 00:58 от ClanG

# 6
  • Мнения: 370
КланГ, я не се притеснявай! Супер си се справила!

# 7
  • Мнения: 3 479
Браво КланГче! Винаги има първи път! Hug

# 8
  • Мнения: 3 740
Проверих хотела на НСА.
Стаите са двойки с ТВ - по 18 лв. на легло, и тройки - по 15 лв. на легло. Не успях да ги видя, но ме увериха, че са чисти и прилични, двойките в момента се обновяват, но до април ще са готови.
Има места за 14.04. - засега.
Комплексът на НСА е просторен, чист, с поддържани алеи. Има паркинг откъм Бистришко шосе, там са и спирките на автобуси 88 и 413, но от спирките до хотела не било много близо, нямах време да видя колко е точно.
Това успях да събера като информация. Ако ви устройва, имаме тел. 862 85 91.
Кой събира бройките за резервации?

# 9
  • Мнения: 639
b]ClanG [/b],браво!Записвам се и аз в новата тема. секстет ,тези цени звучат разумно и мен ме устройват.Хайде ако има още желаещи за този хотел ,да си запазим стаи.Аз искам 3-ка.
Ще пътуваме с влак аз ,Станислава и Естел.Тази база много ли е далеч от гарата ,а от парк хотела? newsm78 Питам защото не познавам София /освен центъра/,и ще се движим с таксита май  newsm78

# 10
  • Мнения: 3 479
b]ClanG [/b],браво!Записвам се и аз в новата тема. секстет ,тези цени звучат разумно и мен ме устройват.Хайде ако има още желаещи за този хотел ,да си запазим стаи.Аз искам 3-ка.
Ще пътуваме с влак аз ,Станислава и Естел.Тази база много ли е далеч от гарата ,а от парк хотела? newsm78 Питам защото не познавам София /освен центъра/,и ще се движим с таксита май  newsm78


Неви, НСА е далече от гарата, с такси мисля не повече от 10 лв. Хубавото е, че е близко (като за София) до Парк хотел Москва. Според мен са ок. 5-6 спирки с трамвай. Трябва само да се провери трамваите по тази линия как вървят в момента, защото тя ще бъде и надземна част за метрото, което върви към Младост и в момента текат строителни работи.
Има ли някоя софийска мама от Дървеница или Дианабад да каже дали има промяна в трамваите и кои номера бяха?

# 11
  • Мнения: 524
Нека понаближи и като видим кой кога пристига, може да се организираме със собствените си возила да ви посрещнем. Десет лева ми се струват прекалено за такси-като сложиш и трафик и светофари...

# 12
  • Мнения: 3 740
неви, и в предишната тема те питах, но май не си видяла - можеш ли да събереш бройките за резервация на хотел?

гал4е, трамваят май е спрян. Единственият транспорт, който ми казаха, е автобус 88 или 413 откъм Бистришко шосе или автобус 280 и 94 откъм Зимния дворец. Мисля, че 413 минава пред Парк-хотела. А и тръгва от Централна гара. http://www.skgt-bg.com/

Последна редакция: ср, 14 мар 2007, 14:53 от секстет

# 13
  • Мнения: 639
Извинявай  секстет ,наистина не съм прочела за бройките  EmbarassedДа ,наемам се аз да ги събирам.Който иска да спи на хотел в София ,нека ми пише на лични , за колко човека .Ще направя списък и ще го напиша или тук или да го пратя на някой ли? newsm78,или пък мога сама да се обадя за резервация.
Само да попитам ,тази база с хотелите да не би да е в Диана бад,че преди 4г. там беше отврат ,много мръсно ?И с топлата вода имаше проблеми.

# 14
  • Мнения: 3 740
Не е в Дианабад, а в Студентски град. Хотелска база на НСА.

Общи условия

Активация на акаунт