Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 15 март 2007, 09:11 ч.
  • Преглеждания  1 667  Мнения  34  Онлайн  1
Отговори
Темата ми не е за тук, но имате опит и исках да се попитам вас! Ето го моят проблем! На 16 гонини съм! Значи в края януари получих цистит, от който уж се излекувах! Пих 8 дена Ospamox, а след това 6 дена Бисептол! Но 2 дена (8 февруари) след това ме хвана грип и минах на 5 дена инжекции Гентамицин заедно с Opexsin, който пих 8 дена! И през цялот ова време бях в нещо като депоресия - нервна, изтощена и т.н! С приятеля ми сме правили секс през февруари не повече от 4 пъти! Всеки път свършваше извън мен и не сме усещали презерватив да се къса! Но сега ми закъснява вече с 4 дена! На втория ден след закъснението си направих тест за бременост, и вчера пак! И двата пъти бяха отрицателни! Гърдите ми не са подути, не ми се гади и нямам симтоми на бременост! Но нямам сякаш и на това че ще ми идва! Знам че когато си в депресия или при др обстоятелства, може да ти закъснее, но знам че и липсата на цикъл е доста важен симптом на бременост! Не знам вече какво да мисля! Презерватив не се е късал, нокога не е свършвал в мен, 2 пъти теста показва отрицателен резултат, но не ми идва! Защо? Ако можете да ми отгворите и посъветвате ще съм ви много благодарна! БЛАГОДАРЯ!!!

Реклама
# 1
Пропуснах да спонмвна че си направих първия тест 8 дни след като правихме секс за последно! Блгодаря ви много!

# 2
  • София
  • Мнения: 2 227
Здравей nightlight, най-добър отговор може да ти даде гинеколог. На мен ми се е случвало след силни лекарства да ми се обърка цикъла. Пак ти казвам, най-добре е да отидеш на лекар. Успех   bouquet

# 3
  • гр.Сливен
  • Мнения: 117
Аз също наскоро се лекувах от цистит и след това ми закъсня цикъла. Но също ще те посъветвам да отидеш на специалист, за да бъдеш сигурна напълно  какво е състоянието ти. Успех!  Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 6 164
Явно причината се дължи на друго, не на бременност. Може да е от лекарствата, може да е от депресия или напрежение... Преди години ми закъсняваше преди всеки по-важен изпит. Crazy Имах един много важен изпит по испански и се бях скъсала да уча и от нерви ми закъсня с повече от 10 дни!! А също имах един период, когато отслабнах много, тежах 47кг при 175см ръст и ми го нямаше 6 месеца. При рязък спад в теглото, също изчезва. Иди на гинеколог.

# 5
  • София
  • Мнения: 365
Възможно е и да са някакви хормонални смущения, което в тази възраст е нормално. При всички случаи е редно да посетиш гинеколога си, най-малкото профилактичен преглед ще си направиш.  Hug

# 6
  • гр. Варна
  • Мнения: 689
Възможно е и да са някакви хормонални смущения, което в тази възраст е нормално. При всички случаи е редно да посетиш гинеколога си, най-малкото профилактичен преглед ще си направиш.  Hug
Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 4 623
Най-вероятно закъснението се дължи на друго, не на бременност. Ако не ти гойде в следващите дни най-добре наистина отиди на лекар.

# 8
  • днес тук, утре там...
  • Мнения: 990
Не мисля ,че си бременна , но наистина е най-добре да посетиш гинеколога си.

# 9
  • София
  • Мнения: 39 617
понякога силни лекарства могат да повлиаят на цикала. аз се лекувах от бъбреци и цистит преди няколко години и тогава 1 месец направо ми пропусна. все пак се консултирай с лекар, най-точен отговор ще ти даде, а и в такива случаи преглед не е излишен Simple Smile успех.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 473
На мен лично след боледуване ми беше закъснял цикъла с повече от 12 дни, и също нямах никакви симптоми, че ще ми идва. Знам, че след боледуване и приемане на разни лекарства може да ти закъснее, от силно притеснение, стрес също. Но най-добре си е да отидеш на гинеколог. Тук само можем да гадаем.

# 11
  • Мнения: 129
Почти мога да ти кажа със сигурност,че не си бременна.Този месец  и на мен ми закъсня и аз така се бях паникьосала,но и тестовете ми бяхо отрицателни.Зная,че лекарствата действат на цикъла,а пък и ти си била на доста силни антибиотици.Въпреки това не е излишен пргледа при гинеколота  Naughty

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 1 446
Най-вероятно закъснението се дължи на друго, не на бременност. Ако не ти гойде в следващите дни най-добре наистина отиди на лекар.
Peace

# 13
  • София
  • Мнения: 4 556
Едва ли е бременност. Макар че си си направила теста доста рано (не казваш втория кога си го направила), спокойно може да се дължи на лекарствата. А и на възрастта ти. Аз поне на 16 все още нямах редовен цикъл.

# 14
  • София
  • Мнения: 1 101
Мисля, че не си бременна, по-скоро закъснението е  резултат от антибиотиците. Но за да си по-спокойна, най-добре е да отидеш на гинеколог  Naughty

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт