Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 март 2007, 16:26 ч.

противозачатъчните?

  • 365
  • 4
  •   1
Отговори
искам да попитам противозачатъчните нали са хормони,но по точно какви хормно са мъжки или женски,защото аз имам малко окосмение в края на лицето и изобщо тялото ми е по окосмено от нормалното.. Cry как мислите ще ми помогнат или ще ми попречат противозачатъчните.. Thinking

# 1
  • старата столица:)
  • Мнения: 1 546
Мисля,че ще помогнат.Е, космите ти няма да опадат, но окосмяването ще се ограничи.Поне така се получи с мойте косми и пиенето ми на противозачатъчни. Wink

# 2
някой друг да сподели ако е ползвал newsm78

# 3
  • Мнения: 7 416
По-добре е да посетиш лекар. Повечето хапчета спомагат за намаляване на окосмяването, имат и други предимства, но и много недостатъци. Имай предвид, че за специфичните ти нужди е добре да те посъветва ДОК за да не си навредиш или да имаш неприятни последици.
Противозачатъчните май съдържат женски хормони, ако съдим от ефектите им.

# 4
  • Мнения: 184
противозачатъчните са женски хормони и от тях по-скоро ще ти окапе косата, отколкото ще ти порасне

не се надявай да повлияе окосмяването на тялото. на мене като пиех ми се разреди само косата Sad

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт