Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 213 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

виена

Мнения: 314
знам,че имаше преди време такава тема,но тогава този проблем не ме вълнуваше толкова.вчера,обаче,родителите ми получиха сметката си за ток в размер на 120 лв,при положение,че плащат обикновено по 30 лв,първо,защото по цял ден няма никой вкъщи и второ,защото се отопляват на дърва.откъде се взеха тези 120 лв?!днес ще подават жалба,но доколкото разбирам,парите трябвало да се платят,а после евентуално ако се окаже,че е грешка,да ти ги върнат,в което аз малко се съмнявам.сега започва едно ходене по мъките и затова искам да попитам тези от вас,които са се сблъсквали с подобно нещо,какво трябва точно да се направи в подобен случай,за да се изяснят нещата,към кого трябва да се обърнем?аман вече от простотии.става въпрос за варна.благодаря ви предварително.  bouquet
Цитирай
Отговорът ти се съдържа във въпроса.Първо заплащаш, но след това няма да ви възстановят надвзетата сума, а ще я прехвърлят като плащане за следващия месец,евентуално.Аман от Е-Он #2gunfire
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 1 706
И аз не мога да си обясня,как един месец ще имаме 36 лв а следващия 70 ???  newsm78
Цитирай

София

Мнения: 2 700
Обадете се във Федерация на потребителите http://www.potrebiteli-bg.com/ и те ще ви насочат как да подходите.
Иначе разликата в сметките може да се дължи на изравняване. Сега се говори, че отчитането в София щяло да се прави на 3 месеца. Не знам във Варна как е. Освен това и цената на тока май се вдигна.
Цитирай


Мнения: 494
Нямам нерви отново да описвам сблъсъците си с Е.ОН. Ситуацията е аналогична. Затова пускам линк към тема, където бях писала по въпроса.
Само да допълня, че развитие по проблема няма.
Цитирай


Мнения: 313
Първо пуснете жалба, а междувременно не заплащайте сумата. Миналият месец имахме такъв проблем оказа се , че инкасаторът грешно е отчел показателите. Последва корекция на сметката и чак след това я платихме.
Цитирай
Аз пуснах две жалби в сайта на EVN. И дватата пъти главния инженер, беше много притеснен и ми даде лист да напиша, че проблемът е разрешен, защото иначе ял да има големи неприятности. Проблемът, е поради грешка при записване на показанията. Не съм им плащала преди да оправят грешката, а и кой ли би им дал 1800 лева?!
Цитирай

Germany

Мнения: 217
Не е вярно, че трябва да заплатиш сумата. На моя близка скоро се случи да има грешно отчитане. Подаде молба в ЕОН и  2 месеца не плаща ток , след това и се обадиха по телефона, че сумата е оправена и отиде да си плати всичко неплатено. Но при нея грешката беше много очевидна, тя плаща по 10лв ток, а тогава имаше над 100лв. Нашата последна сметка за ток също е по-високичка, но е за месец и половина отчетен период.
- Да допълня, че става въпрос за Горна Оряховица. Има си център за работа с клиенти, отива се там и се пуска молба, не е кой знае какво ходене по-мъките Peace поне тук. А после стоиш и чакаш да коригират сметката. Незнам за Варна как е.
« Последна редакция: сб, 17 мар 2007, 08:28 от Лини »
Цитирай

София

Мнения: 742
И ние имахме същия проблем.Няколко месеца подред ни идваха сметки над 500лв.Подавахме жалби,правиха проверки няколко пъти.Принудихме се да сменим електромера,той е на улицата,понеже сме в къща.И нищо!Според тях сме си го изразходили тоя ток.Разбира се,че си го платихме.И така 5-6 месеца.Направо се видяхме в чудо!Накрая се газифицирахме и сметката падна на 20лв.Никой нищо не ни върна.Иди доказвай,че си прав!
Цитирай

София /Абсурдистан

Мнения: 2 718
Ама ако не заплатиш сумата докато трае проверката, няма ли да ти спрат тока?
Цитирай


Мнения: 364
Подочух информация от "кухнята" на ЕОН - май са си загубили базата данни. Не зная дали е достоверно, но е факт, че сметките последните месеци са абсолютно неадекватни! Станало е някакъв гаф с новата система. Съседите за един хладилник и пералня / входът е на парно и готвят на газ/ имат 120 лв.!!! #2gunfire
Цитирай

София /Абсурдистан

Мнения: 2 718
Ами като са си ги загубили, защо не напишат тогава по-малки сметки, а така са ги раздули  #2gunfire
Цитирай


Мнения: 494
Как така са си загубили базата данни?! Това ми звучи несериозно. Не вярвам да нямат някакви backup-и, макар че от тази организация май всичко може да се очаква.
А големите сметки се дължат на задапаратните устройства, не на машините.  Whistling
Това, което знам със сигурност е, че имат проблем със сторната на стари данни, демек прехвърлените от старата в новата база данни. И такива като мене, които имат стари надписани сметки, стоят и чакат префактуриране. Все едно да чакаш от умрял писмо.
Цитирай


Мнения: 364
Само споделих какво съм чула, не зная доколко е вярна информацията.
Как ще коментирате факта, че инкасаторите не засичат електромерите изобщо?! Ние живеем в  доста голям жилищен блок и, както се досещате, винаги има дежурни лелички на пейката пред входа. Те твърдят, че от два месеца никой не е засичал електромерите?! Лично аз съм склонна да им вярвам. Ако е вярно - на каква база се определят сметките?! #Crazy Доста изгоряха с високи сметки! Явно бъркотията е голяма, ама много голяма!  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Цитирай

София

Мнения: 234
На мен ми се случи в бележката да няма нощна електроенергия, всичко беше дневна, което за семейство, което седи до 1-2 през нощта беше мноого невероятно. Обадих им се, казаха - да, за минали периоди сте имали толкова и толкова нощна, затова ще ви коригираме сметката и една трета от нея минава като нощна.  Също така изпратиха човек да оправи часовника.
Но- всичко това стана докато беше все още Електроразпределение -Сф. Не при ЕОН. Но предполагам, че принципите са същите. Дерзайте и звънете, дано успеете.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.