Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора

софия

Мнения: 363
от снощи пием АУГМЕНТИН И ДНЕС ЦЯЛ ДЕН ДЪЩЕРЯ МИ (2Г4М) Е С ПОДУТО ЛИЦЕ?! ИМА ТЕМПЕРАТУРА 39 ОТ СНОЩИ И С ЛЕКАРСКТВА НЕ СЕ ОПРАВЯ? СЛУЧВАЛО Ли Ви се е?
Цитирай

Мелбърн, Австралия

Мнения: 3 115
Ние бяхме с жестоко разстройство и още по-жесток обрив от този антибиотик !!!

Повече няма да го давам  Naughty
Цитирай


Мнения: 9 963
Говори задължително с педиатъра преди да дадеш следващата доза. Може би е алергична реакция и ще трябва да го смените.
Цитирай

Варна

Мнения: 85
Това е алергична реакция, в никакъв случай не давай на детето втора доза от антибиотика, най-добре идете на лекар.
Цитирай

София

Мнения: 6 317
Това е алергична реакция, в никакъв случай не давай на детето втора доза от антибиотика, най-добре идете на лекар.
Цитирай

Somewhere I Belong

Мнения: 1 116
Хубаво е да го спртете и ако имате някакво противоалергично сиропче или капки да вземете 1 доза.
Цитирай

софия

Мнения: 363
а вероятно ще ми изпише друг антибиотик за температурата и кашлицата?! прави ли се почивка между двата АБ?
Цитирай

Somewhere I Belong

Мнения: 1 116
Ми не, ще ти дадат друга група антибиотик. Най-вероятно клацид  Smile
Цитирай


Мнения: 374
От Аугментин дъщеря ми се беше обринала цялата няколко дни след първия прием. Кожният лекар беше казал, че не е добре повече да давам антибиотик от рода на пеницилина. Посъветвай се възможно най-скоро с лекар!
Цитирай


Мнения: 1 876
Боян след Аугментина дриска повече от месец,но по принцип като му го изписа лекарката ,изписа и Фенистил капки - противоалергични...предполагам именно ,за да не се получи алергична реакция...Стискам палци бързо да се оправи детенце!
Цитирай

София

Мнения: 4 394
Алергия е.Моят син след изписването му от болницата,му предписаха Аугментин за 4 дни вкъщи.На сутринта беше целия обринат,търчах до болницата,биха му Орбазон и изписаха капки Зиртек за 10дни,като лечението с Аугментина си продължава.От Орбазона обрива изчезна до вечерта,но на другия ден пак беше обринат,на третия ден /т.е. днес/,обрива изчезна.Слава богу лечението ни е до утре и сме на контролен преглед.Разстройство не получи,бяха ме предупредили и лекарката изрично каза детето да е на диета-картофи,ориз,банани,ябълки и печено пилешко месо,дори се запасихме с Ентерол,но не се наложи да го пие понеже има запек.
Но при всяко дете е различно,ето че твоето се е подуло,мисля че не трябвада се пренебрегва това и най-вероятно да се спре АБ.Бързо оздравяване пожелавам. Hug
Цитирай


Мнения: 656
Урбазона е кортикостероид, за мен по-правилно е да се смени аугментина. Обрива не е безобидна реакция и заради това са ви сложили този кортикостероид.
http://www.pramed.com/urticaria.htm
Трябва да се избягват белтъчните храни - в това число влизат и варивата като лещата и зрелия боб.

Аз не съм лекар, но ми се струва неправилно решението на педиатъра ви.
Цитирай

софия

Мнения: 363
доктора каза да сменим аугментина със сумамед. по-добре е, но температурата продължава! цял ден е на легло - не и се ходи, спи през повечето време... и изпива огромни количества вода.
Цитирай

Видин

Мнения: 233
  Ох, омръзна ми да повтарям. Хомеопатия и заради това и какво ли още не. Naughty
Цитирай


Мнения: 656
Доколкото съм чувала при алергии може да се покачи температурата.
Това, че пие вода е хубаво и за температурата и за обрива.
Това че е отпаднала не е добре.

Ако можеш, направи консултация с още някой.
Заради какво всъщност пиете антибиотик?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора