Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 22 март 2007, 16:40 ч.
  • Преглеждания  2 874  Мнения  19  Онлайн  1
Отговори
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
От една седмица,имам проблем със левият си крак.
Първо започна да изтръпва доста често.Случвало ми се е и друг път но не толкова често.
От около една седмица обаче започна схващането все по често и по-често.
Случвало ми се е посред нощ да се събуждам от адска болка,която е буквално нетърпима.Ставам веднага и започвам да се разхождам докато спре схващането и болките.
На зазоряване към 5.00-6.00часа същата работа.
През деня също.
Мислех си,че това е нещо временно и ще отмине.
От вчера обаче,забелязах че кракът ми започна да се подува. Sad
Реших,че отново е нещо моментно и не обърнах внимание.
Днес отокът стана по-голям,кракът ми е непрекъснато изтръпнал,схващанията зачестиха.
Мъжът ми вместо да ме успокои,ме наплаши дваж-повече.
така или иначе,утре заминавам на лекар,да видим какво ще ми каже,но се притесних много и не знам какво да очаквам утре.
Някой има ли представа какво може да е?
П.П.За протокола,само да кажа,че не съм пила никакви лекарства,антибиотици,не съм яла нещо по-различно,от обикновенно.
Благодаря предварително

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 983
отиди веднага на доктор и да ти пуснат пълна кръвна картина, не е шега работа

# 2
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
отиди веднага на доктор и да ти пуснат пълна кръвна картина, не е шега работа
Утре отивам рано-рано сутринта. Tired

# 3
  • Мнения: 120
И аз имам подобни симптоми - вътрешни разширени вени - от глупавите хормонални лекарства.
Сега си бия главата smile3538, ама - късно.
Но все пак отиди на лекар, може да е нещо друго. То на болка се издържа до време, после не се търпи.

# 4
  • Добрич
  • Мнения: 3 228
Целият крак ли изтръпва или само прасеца например?
Освен, че се е подул, да забелязваш да става морав-лилав и да "бъхти" все едно? Последното може да значи флебит някакъв...

# 5
  • Мнения: 1 876
mimi s ,защо мислиш,че е от хормоналните лекарства?Щото и аз сега пия Дуфастон,дали има странични ефекти,щото на листовката нищо не пише?
Моля те пиши подробности!

# 6
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
И аз имам подобни симптоми - вътрешни разширени вени - от глупавите хормонални лекарства.
Сега си бия главата smile3538, ама - късно.
Но все пак отиди на лекар, може да е нещо друго. То на болка се издържа до време, после не се търпи.
Ами,не ми беше дошло на умът,че от прекаленото пиене на хормонални лекарства е възможно това. newsm78
Пък и аз последно се тъпках със тях преди 3-4 год.Освен,че надебелях,други симптоми съм нямала от тях.Изключвам множеството инжекции във д...то Mr. Green
anuschka Не целият.От коляното надолу.
Не съм забелязала,да е променил цветът си.Леко изтръпване,което,ако беше само то нямаше да ми направи впечатление,пак от коляното надолу.

# 7
  • Добрич
  • Мнения: 3 228
Прилича ми на флебит или разширени вени, заради които има застойни явления.
Един тест: Натисни с показалеца крака си за 1-2 секунди и отпусни рязко, ако остане по- дълго бяла "следа", значи е проблем с вените.
Отивай на лекар, ще ти изпишат подходящите лекарства. Peace

# 8
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
Прилича ми на флебит или разширени вени, заради които има застойни явления.
Един тест: Натисни с показалеца крака си за 1-2 секунди и отпусни рязко, ако остане по- дълго бяла "следа", значи е проблем с вените.
Отивай на лекар, ще ти изпишат подходящите лекарства. Peace
anuschka,теста действа. Mr. Green
Благодаря,че ме успокои.Аз утре ще си ида на чичко доктор,да изпише нещо.
Че съм пълничка,две мнения по-въпроса няма,ама уж съм непрекъснато във движения,покрай децата и т.н.
Уххххх,олекна ми малко.

# 9
  • Добрич
  • Мнения: 3 228
Е, не се успокоявай напълно. Wink Аз не съм доктор, не мога да поставям диагнози ей-така. Просто съм имала тромбофлебит преди време, та затова...
Все пак ако е флебит, ще се наложи може би покой и по- сериозно лечение. Но пък трябваше да ти се промени цвета на крака, знам ли? newsm78
Пиши утре какво са ти казали, и какво са ти предписали.

# 10
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
Е, не се успокоявай напълно. Wink Аз не съм доктор, не мога да поставям диагнози ей-така. Просто съм имала тромбофлебит преди време, та затова...
Все пак ако е флебит, ще се наложи може би покой и по- сериозно лечение. Но пък трябваше да ти се промени цвета на крака, знам ли? newsm78
Пиши утре какво са ти казали, и какво са ти предписали.
Утре след прегледа при чичко доктор,ще пиша веднага. Simple Smile

# 11
  • София
  • Мнения: 2 722
на мен ми прилича на прищипан нерв или дископатия, изтръпване и болка, които преминават при движение са типични. Но понеже болката в кръста - от където започва проблема - я няма никой не се сеща първо за това. А ти с тия две змейчета гушкави просто си просиш този тип болежки Wink
Това са то - сладостите на майчинството newsm64

# 12
  • Мнения: 2 123
Абсолютно! И на мен ми мирише на дискова херния или дископатия.
Марш ВЕДНАГА на невролог. Мъжът ми има 3 броя хернии по гръбнака си и знам каква болка е.

Девойки, не се излагайте, какви хормони, какви 5 лева тук..., какво общо имат  Shocked

# 13
  • Мнения: 367
Мъжът ми също имаше оток на единия крак и в началото не му обърнаха внимание, въпреки, че 6 месеца беше в инвал.количка в следствие катастрофа.  Когато започна задуха в гърдите по-късно се оказа , че от тромбофлебит е направил белодробна тромбоемболия.  Сега до края на живота си ще пие кръворазреждащи  лекарства - всяка вечер по схема. Затова е добре да се вземат мерки от рано. Ако е от вените хич не е шега работа.

# 14
  • София
  • Мнения: 677
Ивка стискам палци да е нещо по-леко,но на мен симптомите ми напомнят на разширени вени,не е задължително вените да се виждат.
Хормоните давата много странични ефекти,които много често хората пренебрегват и си намират различни причини,но не само и хормони.Това е от моя личен опит,не само като хомеопат,но и като човек.
Успех. Hug

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт