Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 21
Здравейте момичета!! Имам един проблем, който не е затормозил от два дни и не знам какво да правя..
Преди два дена ми дойде и аз започнах Диане 35 с цел лечение на акне. Започнах си го както трябва..първия ден на цикъла. Да, обаче имах леко кървене само един ден и днес ми спря изцяло. Все едно не съм имала нищо.
Преди това от дълго време опитвахме се приятеля ми за бебе, като просто не се пазехме, но без резултат. И аз реших този цикъл да си почна Диането за да ми се пооправи лицето,понеже и преди са ми ги изписвали и съм го пила и ми е помагало.
Но преди когато го започвах, не ми е спирал така цикъла. Даже имах контролно зацапване до следващия цикъл - същото и с Логеста, когато пиех противозачатъчни. А сега съвсем си спря.
Възможно ли е да е  бременност? Вече правих тест но беше отрицателен. А..забравих и да спомена че ми дойде 5 дена по-рано. Доста голямо подраняване...
Някоя от вас да е имала подобни проблеми? Ако не ми дойде скоро, ще ходя на лекар, понеже не знам дали да продължавам с Диането или не в тази ситуация..
Моля за съвет  Smile
Цитирай

София

Мнения: 19 751
 
Може да  е и от Диане-то.
За по-сигурно пусни кръвен тест /ЧХГ/ и се консултирай с лекар.
Цитирай

София

Мнения: 569
И аз мисля да си направиш кръвен тест.Успех!
Цитирай

София

Мнения: 1 339
Здравей!Преди години и на мен ми се наложи да пия Диане 35,но за лечение.Пишеш че си го започнала на първия ден от цикъла,а аз тогава го пиеш от 5-я ден на цикъла.Нормално е когато го започнеш да ти спре цикъла.До колкото знам хапчетата са 21 на брой и схемата е започва се от 5-я ден на цикъла,след като изпиеш хапчетата (21) до 2-3 дни идва цикъла,което прави нормален цикъл от 28 дни.Посъветвай се с лекар да не би да си сбъркала нещо.Успех!
Цитирай

Burgas

Мнения: 547
Това слабо зацапване 5 дни преди датата на М. може и да е инплантационно.Имаш ли представа кога ти е била овулацията-засичаш ли я с тестове или БТ?Откажи се от Диането този месец,пусни си кръвен тест около седмица след зацапването.Лечението на пъпките може да почака.Пък и ако си бременна има голяма вероятност точно от бременността да спрат да излизат.Може разбира се и да ти е бил цикълът,но по-добре не рискувай.Противозачатъчни не бива да се пият при бременност,а ти не знаеш дали си бременна.
Пила съм противозачатъчни и не ми действаха.Получиха се аномалии с цикъла ми.Щом искате бебе не си обърквай хормоните в организма с противозачатъчни.Освен ако не ти ги изпише лекар и то след съответните хормонални изследвания.Аз ги пих като лечение на едно заболяване.Надявах се поне да има полза за лицето ми,но нищо подобно не се случи-пъпките си излизаха както винаги.
Цитирай


Мнения: 21
Благодаря ви за отговорите момичета. Не знам кога ми е била овулацията,но преди като я засичах си е била около 14 ден. Цикъла ми винаги  е много редовен и идва точно на 27 или 28 ден. Това идване 5 дена по-рано не ми харесва хич..и спирането на цикъла...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.