Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 2 апр. 2007, 21:42 ч.
  • Преглеждания  363  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • Русе
  • Мнения: 75
На 01.04. трябваше да ми дойде.Искам с една седмица да ми закъснее.Все още не ми е дошло.
Несъм бременна, в това съм 100% сигурна.Поради други причини искам да ми закъснее.Дали има лекарство с което мога да си изместя дата.Знам за едно ама то трябваше да започне да се пие 10-15 дни преди дата.Всеки момент ще ми дойде а аз изкам да изместя дата с една седмица.

Реклама
# 1
  • рядко вкъщи
  • Мнения: 475
 #Crazy #Crazy #CrazyТи направо ме изуми! Shocked Shocked Shocked

# 2
  • Мнения: 418
Не е истина просто doh

# 3
  • Мнения: 1 352
Няма начин no

# 4
  • софия
  • Мнения: 460
 #Crazy #Crazy #Crazy Thinking аправо е изумиелно - защо ще се бъркаш  в нормалния ритам на цикала си ?  Shocked

# 5
  • Старата столица
  • Мнения: 5 363
Въпреки че всички преди мен са много изумени ще ти кажа само,че наистина има такива лекарства.Консултирай се с гинеколога си и той ще ти предпише такова,което е подходящо за теб.
Не ме е срам да кажа,че преди много години и аз съм пила един път такива хапчета,поради някакви си,мои,лични причини.И не виждам нищо изумително в това,че задаваш такъв въпрос Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 1 229
чувала съм, че ако почнеш да пиеш хапчета против забременяване, няма да ти дойде. чак когато ги спреш. но това е абсолютно гадно за теб. Sick

# 7
  • рядко вкъщи
  • Мнения: 475
Навремето ПОСТИНОР имаше този ефект.Предписваха го,когато цикълът беше проблемен,т.е.,когато закъсняваше или продължаваше по-дълго от нормалното,или когато беше твърде обилен.Общо взето се използваше за регулиране.В момента хапчетата с това име са ПОСТИНОР ДУО и нямат нищо общо с тези от преди години.Използват се превантивно след полов акт за предотвратяване на бременност.Но и тогава,както и сега тези хапчета задължително имат странични ефекти.Незная каква е причината,поради която искаш да не ти идва,това си е твоя работа,но те съветвам да не взимаш подобни лекарства.Липсата на менструален цикъл се отразява пагубно за организма,освен когато има бременност,разбира се.Така че..... Thinking

# 8
  • София
  • Мнения: 3 269
Питай лекар.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 371
С противозачатъчни хапчета. Но започваш да ги пиеш от първия ден на цикъла ти....  Naughty , което при теб не става. Чувала съм , че става и с витамин C, но после цикъла бил много обилен и продължителен. Най-добре на доктор...  Crossing Arms

# 10
  • София
  • Мнения: 1 273
Навремето пих някакво хапче, защото цикъла трябваше да ми дойде на абитуриентския бал--ужас ooooh!
Нищо не ми стана, както и на цикъла ми. Съвсем същия, както преди хапчетата ми беше (толкова редовен и продължителен). Не помня как се казваше лекарството, но ми го предписа лекар по моя молба. Отиди на гинеколог Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт