Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 апр. 2007, 09:48 ч.

Значи ли,че е настинал

  • 539
  • 1
  •   1
Отговори
  • варна
  • Мнения: 95
Здравейте д-р Слънчева.
Мартин откакто е на АМ,ака всеки ден по един път.Цветът е жълто преминаващо до тъмно зелено.Чувала съм,че е нормално да е такова на цвят след като е наАМ.Вярно ли е или трябва да се притеснявам.И друго-от около 2 седмици се случва да ака по 2-3 пъти,като със всяко следващо акане,акото става по-рядко от нормалното за него.Стои като пресечено.Водих го 2 пъти на д-р,но той каза,че сме здрави и ни изписва ентерол.Като го пием 2 дена се запичаме,а като го спрем окло 3 ден след това се почва от начало.Въпросът ми е-такова акане нормално ли е.Да не би е да е настинал или пък да е реакция от чая на ХИП  за по-добро храносмилане.Ще съм ви изключително благодарна ако ми отговорите и на тези въпроси  bouquet  bouquet

# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Бебто Ви е здраво. Понякога при колики цвета на изпражненията става зеленикав. Може да има алергия към белтъка на кравето мляко. Можете да му давате Хипоалергично мляко АМ вместо стандартното АМ

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт