Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 453
Момичета, помагайте,дойде ми и такъв цикъл никога не съм имала, направо все едно имах кръвоизлив снощи, прилоша ми, разтреперих се, бях бяла като платно! Никога не съм имала проблеми с цикъла, идва си ми точно на датата! Имах гъбичкии трябва един месец да пия кандизол профилактично, вчера изпих едно хапче и като текна след 3 часа оная ми ти кръв , свят ми се зави!Добре, че приятеля ми се сети да пия витамин С изпих 7 хапчета и като че ли намаля, но пак ми е много силно 3 ден ми е сега!Бяла съм като смърта и в момента, а колко руж си сложих да не ми личи и колегите веднага забелязаха, че съм пребледняла! Дали е възможно така да се е усилил от Кондизола? И нещо друго за спиране на кръвотечението  да знаете?Или пък да ходя на доктор???
Цитирай

плевен

Мнения: 780
Най добре бързо на доктор да те прегледа.Хемоглобина ти явно доста е паднал.
Цитирай

София

Мнения: 9 100
Ама тичайна лекар бе, момиче, как може така Shocked Може да е нещо сериозно, не си играй! За противогъбичен препарат да предизвиква кръвоизливи...не съм чувала, а и не ми се струва да има връзка newsm78
Цитирай

Burgas

Мнения: 7 186
Отивай на гинеколог.
Цитирай


Мнения: 322
Отиди на лекар може да е нещо временно ,но може да излезе и нещо непридвидено. Аз миналата година направих три кръвоизлива страхотни ,даже единия беше точно на Великден и ходих по-спешност до клиниката и се чувствах точно така както описваш и нямах капчица силичка и аз пиех витамин С ,но определено д-ра се позасмя на това ми решение.Така ,че върви не се плаши ,когато всичко се хване навреме няма страшно! Peace
Цитирай

София

Мнения: 1 058
Отиди на лекар.
Моя цикъл след раждането ми беше доста силен и доктора ми ми препоръча билка Цариче. Пих я доста време и ми се нормализира.
Цитирай


Мнения: 11 578
Най добре бързо на доктор да те прегледа.Хемоглобина ти явно доста е паднал.
Тичай на доктор!!!! И пиши после какво става!?!!!
Цитирай

София

Мнения: 941
Отиди на лекар може да е нещо временно ,но може да излезе и нещо непридвидено. Аз миналата година направих три кръвоизлива страхотни ,даже единия беше точно на Великден и ходих по-спешност до клиниката и се чувствах точно така както описваш и нямах капчица силичка и аз пиех витамин С ,но определено д-ра се позасмя на това ми решение.Така ,че върви не се плаши ,когато всичко се хване навреме няма страшно! Peace
не виждам нищо смешно в това да пиеш вит.С,все пак действа кръвоспиращо,а по темата-всеки кръвоизлив си има причина,отиди на лекар
Цитирай


Мнения: 656
Абсолютно съгласна съм за вит.Ц - кръвоспиращо действа, вкл. калциев глюконат.
Но след като си бледа и не се чувстваш добре - тичай на лекар. Ако устните са ти бели, под ноктите ти започва да синее - хич не се мотай повече в офиса а се засилвай на лекар.
Цитирай

Somewhere I Belong

Мнения: 1 116
Пий много течности ,яж месо, вземи си фолиева к-на и някакъв железен препарат,в аптеката ще измислят нещо.
Цитирай

сред образи и светлосенки

Мнения: 728
Бързо на лекар! Желязо на капки е спасението, разбира се след предписание от лекар!
Цитирай

София

Мнения: 739
Няколко пъти съм била с кръвоизливи - дори инжекции ми биха за кръвоспиране. Иначе има и едни хапченца малки червени за кръвоспиране. Не съм сигурна точно как се казваха и затова няма да пиша да не те объркам.
Според мен ти трябва бърза консултация с гинеколог. Ако може и по телефона звънни веднага..
Цитирай


Мнения: 6 167
миналата година имах такъв продължителен и обилен цикъл.
гинеколога ми изписа примулут нор.
в общи линии ми каза, че е от стрес ( доста неща ми се струпаха тогава), че имам 'стресова' кистичка ( каквото и да означава това) и че ще ми мине.
наистина след примулут нор-а не съм имала такъв случай повече.

Цитирай


Мнения: 656
Няколко пъти съм била с кръвоизливи - дори инжекции ми биха за кръвоспиране. Иначе има и едни хапченца малки червени за кръвоспиране. Не съм сигурна точно как се казваха и затова няма да пиша да не те объркам.
Според мен ти трябва бърза консултация с гинеколог. Ако може и по телефона звънни веднага..
Мисля си аз без да съм специалист, че кръвоизливи и обилни менструации могат да се получат от различни неща. Тези малките червени хапченца - матергин май се казват - ако визираш тях - предизвикват контракции на матката и ги използвали главно за свиване на матката след раждане. На някои им помагат, ама ман само ме боли повече корема от тях и дори пкървенето се увеличава.
Затова си трябва гинеколог да види състоянието и да прецени какво трябва да се направи. Когато друго не помага май правят и абразио (това след калция и прогестерона). АКО Е ПРЕКАЛЕНО НИСЪК ХЕМОГЛОБИНА МОЖЕ И КРЪВ ДА ПРЕЛЕЯТ. Тук повечето списващи сме "специалисти", така че иди при някой неспециалист в болница
Цитирай

София

Мнения: 1 671
Няколко пъти съм била с кръвоизливи - дори инжекции ми биха за кръвоспиране. Иначе има и едни хапченца малки червени за кръвоспиране. Не съм сигурна точно как се казваха и затова няма да пиша да не те объркам.
Според мен ти трябва бърза консултация с гинеколог. Ако може и по телефона звънни веднага..
Мисля си аз без да съм специалист, че кръвоизливи и обилни менструации могат да се получат от различни неща. Тези малките червени хапченца - матергин май се казват - ако визираш тях - предизвикват контракции на матката и ги използвали главно за свиване на матката след раждане. На някои им помагат, ама ман само ме боли повече корема от тях и дори пкървенето се увеличава.
Затова си трябва гинеколог да види състоянието и да прецени какво трябва да се направи. Когато друго не помага май правят и абразио (това след калция и прогестерона). АКО Е ПРЕКАЛЕНО НИСЪК ХЕМОГЛОБИНА МОЖЕ И КРЪВ ДА ПРЕЛЕЯТ. Тук повечето списващи сме "специалисти", така че иди при някой неспециалист в болница
Напълно съм съгласна!
По-добре отиди на лекар. Иначе аз заради много обилен цикъл след раждане пих Метергин, витамин С и калциев глюконат. Може и инжекция да ти бият за да спре - мисля, че пак бият метергин.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.