Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 11 585
За мен е важно- да е внимателен човек и добър специалист, да работи на смени, да не отказва направление за специалист при сериозен здравословен проблем, да си е подсигурил обслужване на пациентите и след работното време в кабинета чрез друг колега, алтернативна спешна помощ или нещо подобно, да извършва съвестно задължителната профилактика. Вие сте на ход!!!
Цитирай


Мнения: 1 802
Абсолютно същите като твоите са и моите изискавания! Хубавото е че в момента сме попаднали точно на такъв ОПЛ  Smile
Цитирай

там, където е сърцето

Мнения: 420
Да не си мисли, че разбира от всичко и съответно да не си прави експерименти, т.е. да дава талони без проблем.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Да не си мисли, че разбира от всичко и съответно да не си прави експерименти, т.е. да дава талони без проблем.
Абсолютно Peace
Цитирай


Мнения: 11 585
Абсолютно същите като твоите са и моите изискавания! Хубавото е че в момента сме попаднали точно на такъв ОПЛ  Smile
И моят нов е такъв.  PeaceПитах, защото се чудя да ли само аз имам прекалено големи претенции. Предният работеше само преди обяд. След това беше трудно да го откриеш.За почивните дни да не говорим ooooh!
Цитирай


Мнения: 1 802
Не, определено нямаш кой знае какви претенции, нещата които си написала са в реда на нещата. Не знам защо, но някои ОПЛ се нагърбват със много голям брой пациенти и не могат да смогнат да обърнат внимание на всички! Предишния ОПЛ при когото бяхме, беше точно такъв. За направления - никога не дава, все няма, лекува - без да ти пусне дори едни кръвни изследвания, за да знае поне със какво се бори пациента, съответно и какво той ще лекува. Често са ставали грешки. И при моето лечение стана нещо такова. Ставала съм свидетел, как е гонил около 10-15 пациента, които чакаха за преглед пред кабинета му, а той излезе и каза ''за днес приключвам, имам работа извън клиниката''... Това не е правилно, нали? Можеше да сложи заместник за деня, как така ще гони пациентите...? Дори на мен и детето ми е изписвал лечение по телефона, точно поради тази причина, че не ходи по домовете на пациентите! Поне при нас никога не е идвал! Но като отиваш да се запишеш при някой ОПЛ, обикновено е много мил и внимателен, до момента когато ти се наложи да идеш за първи път при него на преглед. Така беше и с този лекар. Аз дори изпитвах някакъв страх от него. Е, такъв ли трябва да е ОПЛ?? Затова при първата възможност да го сменя, го направих!
Много съм доволна от сегашната си ОПЛ, цялото семейство сме при нея. За направления и изследвания никога не е правила проблем. Е, и пред нейния кабинет се чака доста време, но май навсякъде е така...
За мен ОПЛ трябва да е преди всичко ЧОВЕК, иначе не става! Smile
Цитирай


Мнения: 8 505
Да не си мисли, че разбира от всичко и съответно да не си прави експерименти, т.е. да дава талони без проблем.

Това е истината.Не мога да кажа със сигурност какъв е моя ОПЛ.Избрах го преди години,мъжът ми малко по-късно,но за това време ми се е налагало да си искам направление само за АГ,когато бях бременна.Разбира се,не ми е отказал.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.