Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора
zdraveite ! az sam edva na 16 ii ne sam  mnogo naqsno sas zabremenqvaneto ! mn me e strah ! sas priqtelq mi pravihme sex predi 2 sedmici bqh vav ovulaciq oba4e se skysa prezervativa (sportex) i toi se izhvyrli v men .vednaga pih postinor duo ! iii sled tova prosto revah mn se bqh upla6ila ...............prosto iskah da se samoubiq! ne iskah da kazvam na na6te spodelih samo s edna priqtelka ... i ne znam kam koi da se obyrna prosto tyrsq pomo6t ...i re6ih da se obyrna kam vas za6toto az mislq 4e vie imate dostata4no opit da me savetvate ne6to ili da me ute6ite .....okolo sedmica mi doide (mai za6toto nqkoq priqtelka mi be6e kazala 4e se polu4avalo karvene ot postinora) no ne znam strah me e ! ta doide mi ii sega pi6kam mnogo 4esto ii me bolt gyrdite  Praynig Praynig Praynig Praynig Praynig Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad molqvi prosto mi pomognete nqkak si.... Praynig

ii da pitam sa6testvuva li lazeren abort?
Цитирай


Мнения: 236
Мила,

Мога да те посъветвам да отидеш на генеколог.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
След това сподели с майка си.Знам, че е трудно,но ако има проблем задължително говори с нея.Тя е твой приятел, а не враг.Минала е по този път.
Сексът е хубаво нещо, но не го прави безраборно, защото после може да съжаляваш!

Успех и бъди внимателна!
Цитирай

сред образи и светлосенки

Мнения: 728
Постинорът предизвиква хормонален "хаос", ако мога така да се изразя, за да ти обясня по-простичко - след като си го изпила, той предизвиква цикъл - лигавицата на матката се излющва и дори оплодена, яйцеклетката няма къде да се имплантира ( да се "вгнезди"). Така че успокой се мила, шансът да си бременна е минимален. Направи си тест, ако искаш да си по-сигурна. Аз когато бях на твоите години също съм пила Постинор в такива "инфарктни" ситуации, така че напълно те разбирам! Ако все пак се чувстваш притеснена и объркана, върви на гинеколог и говори с майка си, тя със сигурност ще ти помогне. Стискам ти палци всичко да е наред  Hug
Цитирай
blagodarq vi mnogo tuka naistina se namirat hora koito kato gi popita6 ne6to moje da byde6 siguren 4e 6te ti pomognat ! pozdravleniq za hubaviq forum ima mn dobra informaciq vav nego
Цитирай
samo da spodelq 4e go izpih 10 min sled tova.....no se pritesnqvam 4e bqh vav ovulaciq Praynig Crying or Very sad
Цитирай


Мнения: 4 700
не се притеснявай, той е точно zа това, ако има оплодена яйцеклетка да я иzхвърли. Така че в овулация или не няма zначение. За да си сигурна си направи тест като ти свър6и кървенето.
Цитирай


Мнения: 712
Не се притеснявай чак толкова. Каквото е можело да направиш - направила си. Ако много, ама много искаш да си сигурна, вземи си един тест за бременност и като ти свърши отиди на лекар - тъкмо с него да обсъдиш какви варианти имаш за контрацепция, вместо да мислиш за лазерен аборт.  А презервативите пак си ги ползвай - знаеш защо. Според мен този път ти се е разминало, но не може да знаеш кога твоя младеж пак няма да усети, че презервативът се е скъсал. А с постинора не трябва да се прекалява, защото са хормони в много високи дози. И аз като повечето май, съм пила постинор на твоите години, но ми подейства много зле и няколко дни така ми се виеше свят, че едва можех да се надигна от леглото. Така че това е наистина за КРАЕН случай, а не за редовна употреба.
Дано да съм те успокоила и да съм те посъветвала.
Успех, мила!
Цитирай

MA

Мнения: 820
Наистина се успокой, болки в гърдите може да има по всяко време без бременност, все пак си пила хормонални таблетки може от това да е. Когато пишкаш имаш ли парене или болка? Ако е така потърси уролог защото е възможно да си получила цистит. Аз също ще те посъветвам да споделиш със майка си.
Цитирай

София

Мнения: 208
Не се безпокой вероятността да си забременяла е малка, а и реакцията ти е била навременна. Само искам да ти кажа,ч е гинеколозите съветват постинор да се взима в краен случай и при това най-много два пъти в годината и то през 6 месеца. В организма ти сега е хормонален бум и те съветвам да отидеш на гнеколог, той ще те просвети доста по темите, които те вълнуват!
Пожелавам ти успех!
Цитирай

гр. Русе

Мнения: 497
Смятам че си реагирала бързо и на място! Мисля, че едва ли си забременяла, но все пак не е лошо да направиш един преглед при гинеколог.
Цитирай

София

Мнения: 367
Слънчице, отиди на лекар веднага след като ти свърши кървенето. Поискай задължително да те запознае с методите за контрацепция - да ти изпише протичозачатъчни, но да ти направи хормонални изследвания и тогава. Хапчетата вероятно ще започнеш да ги пиеш след като ти се нормализира хормоналния екшън, който се разиграва в организма ти благодарение на постинора.

Спокойно, възможно и следващите един-два месеца да имаш изненади в цикъла си - това се дължи на хормоналния дисбаланс в организма ти.

Но все пак, не забравяй, ние не сме гинеколози и всяка от нас говори от собствения си опит и консултация със специалист. При всички случаи се посъветвай с лекар - той ще ти изясни най-добре какво се случва в теб в момента.

И за в бъдеще, внимателно  Very Happy Ако може някой да се владее в такъв момент де  Mr. Green

 Hug Hug Hug
Цитирай

гр. Пловдив

Мнения: 2 336
Аз забременях на 17 по подобен начин и след като си бях изпила хапчето. Родих си детенцето и изобщо не съжалявам за взетото решение.
Но първото което трябва да направиш според мен е тест. И после при гинеколог. Каквото и да се окаже не прави прибързани действия и обмисли всичко.
Успех
Цитирай
zdraveite mami ... :hug:pak sam az napravih si test otricatelen e ii mnogo se uspokoih Smile blagodarq vi na vsi4ki koito bqhte taka dobri da me uspokoite .......
Наистина се успокой, болки в гърдите може да има по всяко време без бременност, все пак си пила хормонални таблетки може от това да е. Когато пишкаш имаш ли парене или болка? Ако е така потърси уролог защото е възможно да си получила цистит. Аз също ще те посъветвам да споделиш със майка си.
ami zna4i seki den se uveli4ava bolkata i mi pari mnogo prez edin 4as pi6kam i postoqnno imam nujdata da pi6kam ...tova opasno li e ? i kak da se izlekuvam ot tova ooooh! Praynig
Цитирай


Мнения: 656
ami zna4i seki den se uveli4ava bolkata i mi pari mnogo prez edin 4as pi6kam i postoqnno imam nujdata da pi6kam ...tova opasno li e ? i kak da se izlekuvam ot tova ooooh! Praynig
Това с пишкането вероятно е цистит, лекува се с много вода и лекарства. Говори с личната си лекарка, тъкмо с нея ще обсъдиш и варианта с гинеколог.
Цитирай

София

Мнения: 244
Мила, в такъв случай е най-добре да отидеш на доктор и да си направиш изследване на урината. Вероятно става дума за цистит. Това не е страшно, спокойно  Smile Моят съвет е да споделиш с майка си за това често уриниране и парене и да отидеш при личния си лекар. Майка ти знае какво е цистит, много често се получава при  момичетата примерно като им настине кръста. Няма от какво да се притесняваш  Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора