Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 250
Привет,  момичета! Ще ви бъда много благодарна, ако споделите вашия опит по следния въпрос. Лекувам едновременно Candida Albicans и някакви си коки, но ги забравих какви са   blushing   Гинекологът ми изписа влагалищен крем Гиназол и антибиотик Аугментин. Но като четях листовката на Аугментина, гледам, че пише, че той може да доведе до кандидоза    33uu   Не че не вярвам на гинеколога си, но не разбирам как така хем си лекувам кандидозата, хем пия антибиотик, който може да доведе до кандидоза?! Пък ми е неудобно до питам лекаря -  май че търся под вола теле.   Embarassed   Ако няой се е лекувал едновременно с двата препарата, нека пише.
А и друго исках да ви питам. Според гинеколога тези коки се предават само по полов път. За себе си съм сигурна, че имам само един партньор, и то от 5 г. Той твърди, че и той е имал сексуални контакти само с мен през този период. Дали е възможно той да ми ги е лепнал коките, тъй като преди известно време прекара една рядка инфенция - "червен вятър" (еризипел), която също се причинява от коки, но ги хвана при повърхностно нараняване  на долните крайници?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.