Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 679
Здравейте, страшно съм притеснена и затова моля тези, които са се сблъсквали с подобен проблем за помощ!!! На 15 март ми дойде цикъла, кара 5-6 дни като уж спря, но на следващия ден кървенето пак започна отначало. Отидох на лекар, прегледа ме на видеозон и каза, че няма нищо обезпокоително и вероятно се касае до хормонален дисбаланс. Предписа ми Регулон - пет дни по две таблетки, след което 20 дни да пия Оргаметрил, след което щял да ми дойде Ц. На 2-3 ден от регулона кървенето спря. Да обаче вчера изпих едва 7-то хапче от Оргаметрила и имах зацапване. Днес имам отново. Не знам дали е менструация или нещо, за което  се опитвам да не мисля. Какво да правя?
Цитирай


Мнения: 2 479
Знам,че докато пиеш оргаметрил не би трябвало да имаш кървене - аз го пих няколко дни,за да си отложа цикъла веднъж (щеше да ми дойде на собствената ми сватба,а имах ужасно тежък цикъл).И ми повлия - дойде ми 3 дни след като го спрях,а инъче съм почти като часовник.Така че най-добре се консултирай с лекар.Едва ли е нещо сериозно,но явно лечението трябва да е друго.Стискам палци! Wink
Цитирай

София

Мнения: 2 548
Аз съм пила няколко пъти Оргаметрил и за учудване на лекарите си ми идваше когато си реши на 2-3 ден откакто съм го почнала.Затова предупреждавам да не ми го изписват вече,явно не ми действа.
Цитирай

sofiq

Мнения: 48
Аз също съм пила ОРГАМЕНТРИЛ уж да ми регулира цикъла понеже 3м.подред ми идваше през 15дни.Трябваше да го пия 3м по 10дни.Първите 2м ми се регулира цикъла,т.е. идваше ми нормално на датата ,но кървях по малко.,но последнита месец ми идваше през седмица и ми го спряха лекарството понеже не ми действало.Затова се успокой сматам,че е от него и не се притеснявай.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.