Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 апр. 2007, 10:15 ч.

АТОПИЧЕН ДЕРМАТИТ

  • 629
  • 13
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 190
 Дъщеря ми е с обриви по бузките откакто беше на няколко месеца, какви ли не кремове сме ползвали, ту се пооправя, ту се влошава, но не може да мине изцяло. Вече съм на втора поред лична лекарка, но и двете не обръщаха кой знае какво внимание на този проблем - само повтарят, че не е кой знае какво и ще мине с времето, даже не знаех, че се казва атопичен дерматит - разбрах го случайно - друга лекарка ми го каза. Моля ви, мами, ако имате подобен проблем, кажете как се справяте   bouquet

# 1
# 2
  • София
  • Мнения: 385
Отидете на кожен лекар, за да даде точната диагноза!

# 3
  • плевен
  • Мнения: 856
Момченцето ми в момента е със същия проблем.Дерматоложката ми предписa Fusidin H,мажа го вече седмица и определено има ефект.

# 4
  • София
  • Мнения: 190
 И с Фусидин Н съм я мазала, но имаше само временен ефект Sad

# 5
Извинявам се, че се намесвам в темата, но може някой да ми даде съвет и на мен. Моят син има някаква екзема на едната бузка и го мажа вече 2 седмици с Фусидин Н (изписан му е от дерматолог). Сега го спрях, защото в указанието пише да не се използва повече от две седмици, а бузката още не е минала изцяло и не знам да продължавам ли да мажа. Ефект има, но за съжаление не е напълно излекуван Sad Ще съм много благодарна, ако някой ми отговори

# 6
  • плевен
  • Мнения: 856
nina_НА НАС НИ КАЗАХА 10 ДЕНА ДА МАЖЕМ ДВА ПЪТИ НА ДЕН И СЛЕД ТОВА ОЩЕ ДЕСЕТ ПО ЕДИН ПЪТ ДНЕВНО ДА НЕ СЕ СПИРА ОТВЕДНЪЖ.ДЕРМАТОЛОЖКАТА КАЗА СЪЩО ДА КУПЯ СЛЪНЦЕЗАЩИТЕН КРЕМ ЗАЩОТО СЛЪНЦЕТО ВЪЗБУЖДАЛО ДЕРМАТИТА ОТНОВО.

# 7
  • София
  • Мнения: 941
детето на моя позната е с атопичен дерматит-червени петна,обриви и дори рани по цялото тяло,облича го само с дрехи чист памук,яде специално мляко,няма да ходи на градина,защото според лекарите там ще бъде в контакт с всичко,няма да взима детска кухня,заради общата храна и т.н.И най-важното-на такива деца трябва да се обърне специално внимание и да се лекуват от малки,защото на по-късен етап развивали астма.

# 8
  • София
  • Мнения: 941
забравих-идете и на алерголог,може да се обърка и с контактен дерматит

# 9
  • Мнения: 524
Хомеопат- Peace Дъщеря ми е с ужасен АД-тръгна по ръцетеи по лицето. Сърбенете е страховито, а раните неероятни. Кожа не и остана. Проблемът се изявява особено нощем-сън загубихме.
От пет дена е на хомеопатия- резултатите са изключително обнадеждаващи. Кожата й се успокои, раните завехнаха, а сърбежа отшумя. Стискам палци да съм намерила пътя.
Желая Hug го и на вас!

# 10
  • София
  • Мнения: 385
Не се шашкай само, тук някой мами са написали по-тежки форми! Ние сме с диагноза Атопичен дерматит, имахме петна на сгъвките на ръцете, на краката, цялото деколте, за щастие успяхме да овладеем проблема, сега имаме петна само под брадичката,  мисля че е контактен дерматит от дрехи. Отидете на свестен дерматолог!

# 11
  • Варна
  • Мнения: 34
Здравейте!Дъщеря ми е на 3 г. и 6 м. Като бебе имаше атопичен дерматит-голяма мъка беше докато се постави диагноза.Както и да е-вече е добре,НО задължително се консултирайте и с алерголог.Дерматологът не може да даде съвети по отношение на храненето,а това е едно от основните неща.УСПЕХ!

# 12
  • София
  • Мнения: 151
Голямата ми дъщеря беше с ужасен обрив само по бузките от един месец. След доста лутане и пробване на какво ли не, отидох по при доц. Ковачева и тя беше категорична, че детето е с алергия към белтъка на кравето мляко./Ивето беше на смесено хранене/. Издаде протокол и до 2 год. вземахме специално диетично мляко безплатно. Ходихме всеки месец на преглед, а после по-рядко.
След едноседмично приемане на новото мляко обрива изчезна и бузките си възвърнаха мекотата./Изписа български крем за мазане./
Успех !

# 13
Ники има петна по бузите и екзема по главата До тук диагнозите са:Атопичин дерматит, себореен дерматит и последно алергия към белтъка на кр мляко.Сега сме на диета, като че ли има ефект.Корлкото до тез и препарати мазала съм с, Елоком, фусидин, певизон, адвантан.......не го правете моля ви ефекта е само временен и ви заблуждава после се появява с нова сила.По добре се обърнете към алерголог за да се види дали АД не е предизвикан от алергия.Бузите сега мажа само е везилин с неве за 1,00 лв., азимата мазах с колд крем на авен / френско 15,00лв.Всички  кортико стероиди са вредни!!!!!!!!!Ако някой има въпрос да ми пише

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт