Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 апр. 2007, 11:19 ч.

Черни изпражнения?

  • 2 068
  • 23
  •   1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 152
Момичета, в 31 г.с съм и днес забелязах, че изпражненията ми са черни. Доста се стреснах, понеже не ми се струва че това е нормално. Лекарят ми не отговаря и затова реших да попитам тук. Знаете ли нещо по въпроса? Дали е от желязото, което приемам от няколко дни? Но пък днес за първи път ми се  случва това, не съм яла нищо от сорта на спанак и др. такива. Благодаря ви предварително!   bouquet

# 1
  • Мнения: 974
От желязото е ...не се притеснявай Hug

# 2
  • Карлово
  • Мнения: 1 232
споко от желязото е

# 3
  • Мнения: 707
И аz така се бях иzплаШила в началото, но е от желяzото.

# 4
  • София
  • Мнения: 4 623
От желязото е ...не се притеснявай Hug
Peace

# 5
  • софия
  • Мнения: 460
100 % е от желязото и аз бях така и си бях изкарала акъла , като го спреш ще си станат както обикновенно  Peace

# 6
  • Варна
  • Мнения: 348
Да, от желязото е 100%. Мен лекарката ме предупреди за този ефект като ми го изписа и затова бях подготвена.

# 7
  • Мнения: 4 785
Със сигурност е от желязото. Не се шашкай. И аз бях така, но докторът ми ме беше предупредил и за това запазих самообладание  Grinning. Освен това друга реакция на организма може и да е запек - и това ми се случи от желязото  Blush

# 8
Не се притеснявай от желязото е.

# 9
  • Мнения: 2 676
Както са ти казали и другите момичета - от желязото е, не му се шашкай!  Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 1 409
Да от желязото е,и аз като теб се бях шашнала и мамите тук ме успокоиха.

# 11
  • На черешата
  • Мнения: 8 121

    Peace

# 12
  • Мнения: 3 697
100 % е от желязото и аз бях така и си бях изкарала акъла , като го спреш ще си станат както обикновенно  Peace
  Simple Smile

# 13
  • София
  • Мнения: 268
От желязото е, споко! Sunglasses Имай предвид, че друг страничен ефект от желязото е разстройството Embarassed, да не се ошашкаш пак!  Laughing

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 13 637
Не бери грижа, просто акаш пирони...  Laughing Нормално е. Ще продължи докато го приемаш.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт