Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Преди 2 месеца ме оперираха от камъни в жлъчката. Казаха че трябва да спра Диането преди операцията, защото пречело. (Нямам идея защо). Аз го пиех защото съм  с поликистоза. Та спрях го преди операцията. Реших че ще е добре да направя и почивка. Първият месец закъсня малко, вторият седмица, а сега вече 20 дни ми закъснява. Аз чаках да ми дойде , за да почна таблетките пак. Явно няма да дочакам. Мога ли да почна Диането още преди да ми е дошъл, за да вкарам хормоните в ред.
Знам че трябва да посетя гинеколог и ще го сторя в идните дни. Просто искам да чуя някой с подобен проблем.
Предварително благодаря!
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Това е нежелан ефект от хапчетата. Изчакай с диането, мила. По-добре първо иди на лекар, той да ти обясни какво да правите (може да ти каже да изчакаш спонтанна М). Ако почнеш да ги пиеш сега, може съвсем да си объркаш хормоните. Успех!


П. П. Да имаш съмнения за бременност?
Цитирай
Направих си два теста и бяха отрицателни. Изключвам бременност.
Пия Диане от години. Два пъти го спирах и винаги резултата беше такъв.
Разликата е че тогава закъсненията започваха след третия месец.
Отивах при поредния лекар, който ми казваше "Диане 35 докато не решиш
да забременееш". Е имаше разминавания. Според някои трябваше да правя
почивка, според други не. Сега ходя при Гиздов от Поликлиниката към
Военна академия. Като отношение е страхотен, като специалист не зная.
Ще си запиша час. Предполагам това е решението. Но се уморих, защото за
3 месеца претърпях две операции, едната погрешна!!! Сега пак проблеми
с мензиса и просто се уморих от специалисти! Благодаря за мнението все пак!
Цитирай


Мнения: 769
Ще напиша това, което винаги повтарям за Диане-то - не е добро лечение. От всичко четено по форумите и от личния ми опит съм стигнала до извода , че това прословуто Диане не помага повече от колкото да пречи. Нито хормоните се нормализират трайно, нито цикълът става редовен след спиране. Страничните му реакции са много и съмнителни. Търси алтернатива или смени гинеколога си!
Цитирай

старата столица:)

Мнения: 1 546
И аз имах същия проблем след спиране на противозачатъчни.
Ако не искаш бебе още, може би е добре да ги пиеш, особено с поликистоза.
Ако целиш забременяване, обаче, насочи се към добър специалист и започнете изследвания, за да откриете къде е проблема.
Това разбира се е само съвет и при всички случай трябва да се консултираш с лекар.Не отлагай! Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.