Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 апр. 2007, 00:52 ч.

Може ли някой да ми отговори :)

  • 1 182
  • 13
  •   1
Отговори
Здравейте до сега само си четях ,но реших най накрая да ви пиша и аз.Преди  повече от месец спрях противозачатъяните, и от както ги спрях не ми идва не е много време можеби по малко от седмица.Правих си тестове но са отрицателни.Възможно ли е да съм бременна , и да са отрицателни или се дължи само и единствено на това че спрях хапчетата...

# 1
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
 newsm78 Нещо не мога да разбера...

Как хем преди месец си ги спряла, хем не ти идва от по-малко от седмица? Като спреш хапчетата, в зависимост от това, дали са 21 или 28 в блистер, ти идва от 1 до 9 дни следкато си ги спряла.

По другия ти въпрос - има шанс под 0,001 % да си бременна, ако си взимала редовно хапчетата. Peace

# 2
  • Мнения: 2 309
Знам ли!? newsm78

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Обикновено след като се спрат противозачатъчните е необходимо известно време организма да свикне. Така, че е напълно възможно да ти закъснява заради това.

# 4
  • София
  • Мнения: 7 263
Никак не е невъзможно и да си бременна. Но по принцип е добре да изчакаш един два цикъла след спирането на противозачатъчните и тогава да правиш опити за забременяване \ през това време ползвай други методи или календарния или механични средства за предпазване\.

# 5
Може и да е така... Simple Smile Но на мен като ги спрях един път ми дойде и вече закъснява може би веяе е и повече от седмица и не знам какво да правя. Тестовете са ми отрицателни, ама и него го няма  Simple Smile Мерси все пак...Освен ще чакам ама не знам колко още.

# 6
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
newsm78 Нещо не мога да разбера...

Как хем преди месец си ги спряла, хем не ти идва от по-малко от седмица? Като спреш хапчетата, в зависимост от това, дали са 21 или 28 в блистер, ти идва от 1 до 9 дни следкато си ги спряла.

По другия ти въпрос - има шанс под 0,001 % да си бременна, ако си взимала редовно хапчетата. Peace

# 7
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Може и да е така... Simple Smile Но на мен като ги спрях един път ми дойде и вече закъснява може би вече е и повече от седмица и не знам какво да правя. Тестовете са ми отрицателни, ама и него го няма  Simple Smile Мерси все пак...Освен ще чакам ама не знам колко още.


Значи положението е следното, доколкото разбрах: спряла си хапчетата, дошло ти е, минава един месец и не ти идва. В този месец, в който си била без хапчета, е напълно възможно да си забременяла. Изчакай още 2-3 дни и иди на лекар! Безпричинните закъснения не са безобидни! Дано да е просто смущение в цикъла (ако не желаеш бременност).  Peace

# 8
Пак съм аз, странно е че още няма никой никъде. А така не ми се ходи на лекър. Кръвния тест дали е най  - сигурния начин да се рабере?

# 9
  • v. turnovo
  • Мнения: 942
Да, кръвния тест определено не греши Peace

# 10
Еми освен да почакам още няколко дена и да отида...Но мерси все пак Simple Smile

# 11
  • София
  • Мнения: 73
Linda84, и на мен скоро ми се случи същото нещо,не се притеснявай ще ти дойде.
Освен ако не искаш да си имаш бебче Wink

# 12
  • На тиха улица
  • Мнения: 902
След спиране на противозачатъчни е напълно нормално да забавиш цикъл или да пропуснеш.Това не значи бременност в повечето пъти, а означава, че яйчниците възстановяват самостоятелната си функция и е нормално това да изисква време, заради хормоналните промени по време на прием и след него.Не се притеснявай, но и не си слагай сама "диагнози".А иначе от сърце ти желая бебе, ако това целта на спирането.

# 13
  • София
  • Мнения: 7 071
Да не си ги взимала заради хормонален проблем или нещо подобно? Как ти беше цикълът преди да ги приемаш?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт