Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 май 2007, 15:52 ч.

ПОМОЩ МОМИЧЕТА

  • 922
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 792
МОМИЧЕТА искам да разбера дали едни лекарства влияят на тестовете за бременност.
ако пиеш-ксанакс,коаксил,перитол,и протеини и имаш пложителни тестове за бременност 4 дни преди датата дали влияят лекарствата на тест.тези лекарства са успокоителни и анти депресанти.много е важна помоща ви защото е за моя много близка.благодаря ви предварително.

# 1
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
Здравей МУШМУРОК мисля, че не но трябва да се консултира с доктор така е най-добре според мен. УСПЕХ дано да е бременнаааааа.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 334
Здравей, mu6morok!
Медикаментите, кото описваш не влияят на резултата от тест за бременност. Те влияят на нервната система, а теста е с чувствителност за хормонално ниво. Нано е бременна твоята приятелка!!!!!!! Praynig
Обаче веднага трябва да се консултира с лекар, за да и каже дали и кои лекарства може да приема (ксанакс-а мисля, че не се пие при бременност).
Много успех желая! Peace

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Доколкото знам, не влияят на резултата.
Все пак, тестът за бременност е хубаво да се направи и след закъснение.
Също така, консултация с лекуващия лекар и гинеколога е задължителна.
 Hug

# 4
  • Мнения: 1 792
момичета благодаря ви много за отговорите.мацката е бременна ама ще си траем от суеверие.като му дойде момента ще викам и крещя името и.само дето много се радвам за нея.днес цяк ден фъркам от кеф Crazy Heart Eyes Hug

# 5
  • Мнения: 1 792
вече мога да си развържа езика-става въпрос за ДИЛЯНЧЕТО-усмивка
много се кефя за нея Hug baby_neutral

# 6
  • Мнения: 1 792
а да питам още нещо -ако скоро са ти правили аборт преди 30-ина дни и сега имаш съмнения теста ще покажели верен резултат newsm78

# 7
  • v. turnovo
  • Мнения: 942
Според мен само кръвен би дал точен резултат и то да се направи два пъти , за да се види има ли повишение на хормона.За уринарния се съмнявам да отчете точно

# 8
  • Мнения: 101
На нервна почва може да се получи хормонален дисбаланс, както се получи при мен /аз една година пих антидеприсанти/. Имах такива случай с положителни тестове дори два пъти се бях хвалила във форума за положителни тестове а после оставах разочарована. Едва сега след края на лечението ми започнах да влизам отново, но изглежда още хормоните ми не слушат.

# 9
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
ДА АКО ИМА ДОСТАТЪЧНО ЗАКЪСНЕНИЕ ДАЙ БОЖЕ   Hug Hug Hug

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт