Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 301 отговора

До хладилника, който обичам

Мнения: 21 838
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 2
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 3
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 4
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 5
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 6
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 7
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 8

Адресът на сайта, обект на тази тема е
www.laredoute.fr

Доставката до България е 5 или 6 евро, в зависимост от броя на артикулите, който не може  да  надвишава 25 в една поръчка.
Някой продукти не се доставят  до България - като мебели например, но това се разбира след като го добавите в кошницата.
Мито не се дължи, така че единственото ограничение за сумата е -наличността в кредитната ви карта:-)
Доставката е в рамките на 2 седмици. получавате покана за колет , който си получавате от пощенския клон.



За незнаещите френски- Преводач
ще ви преведе целия сайт, ако напишете адреса му в полето   http://
или- Онлайн речник

ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ  ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА В САЙТА - БЛАГОДАРНОСТИ НА Спаска ЗА ПРЕВОДА

от първа страница на Редут-а, намираш горе вляво "1ere visite" и кликваш върху него. От заредилата се след това страница виждаш
Ou creer mon compte?

Под него има Créez votre compte en cliquant ici кликваш върху него и ти се отваря регистрационна форма със задължителни полета, маркирани със звездичка:

Identifiant = User Name, който трябва да е твой валиден е-мейл адрес
Confirmez votre identifiant* = Повтори User Name
Mot de passe* = парола
Confirmez votre mot de passe* = повтори паролата

Данни за фактура:
Titre*= избираш Madame
Nom*= фамилия
Prénom* = собствено име (твоето, защото после то се маркира върху адреса ти за доставка).
Adresse*= адрес
Complément d'adresse = допълнение към адреса (ако горното поле не ти е стигнало) - не слагай точки круцое при обозначаване на вход, етаж и т.н., а използвай само запетайката като разделител
Code postal (5 chiffres) * = пощенски код - задължително го попълни вярно, защото пратикте ти ще пристигат в пощенския клон, който си посочила и ще си ги взимаш от там.
Ville* = град
Pays* = държава (изибраш БГ от менюто)

Друго можеш и да не попълваш.
Натискаш бутона долу вдясно CONTINUER

Зарежда се страница, на която са посочени разни варианти за абонамент за техни "спамове" - не ти трябват, натискаш бутона долу вдясно VALIDER

Зарежда се страница, на която ти казват: Merci Еди кой си,
Votre compte est désormais créé.

Бутонът "Je continue mon shopping" e важен - означава "искам да продължа с пазаруването!"

Задължително преди да започнеш да пазаруваш, трябва да намериш "Identifiez-vous", независим дали сайтът те разпознава. Кликваш там и въвеждаш user name и парола.
Едва тогава можеш да слагаш неща в кошницата си.


И сега основни понятия, за да се движиш из сайта:

ENFANT - дете. Като кликнеш на оцветения в бордо бутон от редицата горе, отиваш на селекциите за деца. Ще ти се зареди страница, на която пак горе има различни категории според възрастта и пола на детето:
Garson - момче
Fille - момиче
ANS - години

Когато кликнеш на определен продукт, в случай, че искаш да го купиш, трябва да избереш размер, количество и цвят от менютата:

Mа Taille = размер
Quantite = количество

Ако ти се появи надпис Epuise, значи избрания размер в съответния цвят е изчерпан.
Disponible immédiatement = има го в момента

След като избереш продукта, за да го сложиш в кошницата си натискаш оранжевия бутон "AJOUTER A MON PAINER"

За да прегледаш какво си натрупала в кошницата, гледаш горе вдясно, намираш  Х article(s) - Voir mon panier и кликваш там.

След като си завършила с трупането на продукти в кошницата, за да платиш, трябва да минеш стъпките от 1 до 6.

Стъпка 2: Je Valide mon PAiner - потвърждаваш, че искаш да закупиш избраните неща
Стъпка 3: Je valide mon mod de livraison - потвръждаваш адреса за доставка
Стъпка 4: трябва да избереш "Je paie en ligne, avec ma carte Bancaire ou ma carte privative " - плащане с кредитна карта. С дебитна не става!
Стъпка 5 е въвеждане на данните от кредитната ти карта - код, срок на валидност и код за сигурност (контролен номер). Въведеш ли ги, натискаш =Je valide mon mod de paiement"

После се приема, че си потвърдила и можеш да си принтираш заявката, като намериш бутона Je imprime mon ...нещо си - не го помня и не мога да го видя, защото не правя валидна заявка в момента.


Дебитните карти, с които може да се поръчва от Ла редут. (Картите са изпробвани.)
1. Виза Електрон на Райфаизен Банк
2. Виза електрон / оранжева / на ЦКБ.
3. Виза електрон от СЖ Експресбанк
4. Виза Електрон на ПИБ
5. VISA Electron на Пощенска банка


И допълнителни пояснения:
- Доставката е за около 3 пълни седмици (мсиля, че този срок го има и някъде в сайта);
- Пратките пътуват с влак;
- Закъснения имаше по Коледа. Обяснимо;
- По неясен критерий някои от пратките вместо в пощенския ви клон се оказват в разменната пощенска станция на митницата. По емпиричен път стигам до извода, че това се случва предимно с по-обемните поръчки. Същата разменна станция преди работеше и в събота до обяд, но от тази година - не. Как иначе на работещите напълен работен ден ще ни вземат парите за доставка до вкъщи?!
- Мито не се дължи, независимо от стойността на поръчката;
- От цените в сайта при калкулация на общата стойност автоматично се сваля френското ддс, а нашето не се начислява!;
- Върху стойността на поръчката се начисляват 10% за обработка, след това се сваля френското ддс (но само от номинала на поръчката) и се добавят 5 евро транспортни разходи. Малко странна схема и не съвсем коректна, но разликата е в наш ущърб за не повече от 1 евро - преживява се.

Това, което видите като крайна сума на стъпка 3 от поръчката, е сумата, която ще платите на Редут и нито цент повече.

До момента съм направила над 20 поръчки за себе си и още толкова за моя приятелка. Проблеми поради френска некоректност няма.
Повечето от нещата, които съм поръчвала напълно отговарят на очакванията ми, рядко съм оставала разочарована (но се е случвало). За щастие с поръчката преди Коледа дойде и един дебел каталог, който е на "роден" английски (аз френски не говоря грам) и се ориентирам по-точно, особено в цветовете, които на сайте не отговарят 100%, а описанието "ледено кафяво" е доста относително понятие!   
 

Размери на стоките:

Размери на дамско бельо
Размери на дамски дрехи
Размери на мъжки дрехи и обувки
Размери на детски дрехи и обувки


Дамски обувки:
cm                     23   23,6   24,3       25     25,6   26,3

номер              36     37      38          39      40       41



Връщане на стока:
http://www.laredoute.fr/Help/FaqAvcRetour.aspx#Question_01

Превод от Faithless:

1. Има ли крайна дата за връщането на дадена стока?
- След получаването на колета имате 15 дни, за да промените мнението си и да ни върнете стоката.
2. Как да върна стока?
- Имате 15 дни, за да върнете стока, която не ви допада. Не забравяйте да приложите фактурата и да уточните дали желаете  да я смените или да ви се върнат парите.
3. Как ще ми бъдат върнати парите?
- Ако сте платили в брой, с чек или банкова карта, парите ще ви бъдат върнати:
- с чек, ако сумата е над 11.43ЕУ.
(обаче аз тук направо ще ти кажа, че тия начини са само за французите, на нашите направо им връщат парите по кредитната карта, мисля аз.Можеш да питаш Монда за това)

Като натиснете върху "връщане на парите ми" (mes remboursements) от менюто "suivi de la commande" (проследяване на поръчката), ще видите хисторито от вашите реимбурсирания - връщания на пари - за последните 3 месеца.
4. Какъв е срокът за получаване на разменната стока или парите обратно?
- Трябва да се имат предвид около 15 дена за записването на вашата подмяна на поръчката или връщане на парите за изпратената обратно стока. Ако бързате, възползвайте се от услугата "бърза подмяна" (echange rapide). Тази услуга е достъпна от "проследяване на поръчката".
(според мене, този вариант е само за територията на Франция, понеже няма как за 24 ч. да дойде до Бг)
Връщането на парите ви ще бъде направено след получаването на вашата поръчка обратно при нас.
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
Ako те познават-дават.Иначе-не. Поне във втори клон е така.
Цитирай

Sofia

Мнения: 6 173
Монде,моля те пиши за този чек може ли навсякъде да го осребря,а може ли да платя с него следваща поръчка Praynig
Цитирай

Варна

Мнения: 9 095
а тези изчерпаните сандали дали ще ги има или нещо като се изчерпи и дотам Rolling Eyes
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
епюизе означава дотам:-)
Цитирай

Варна

Мнения: 9 095
епюизе означава дотам:-)

благодаря за отговора  bouquet ще се ориентираме значи към други модели smile3508
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
И моята кошница пак е опразнена  #Cussing out

За панталона - цветът е светло синьо, много е приятен  Peace
Първо ще го мери Мис Бу, тъй като е от Пловдив, а после ( ако не й стане) ще го пратя в София на една мама, която ми писа на лични  Peace
Цитирай

Варна

Мнения: 9 095
а като пише че ще има някой продукт след еди колко си седмици, наистина ли ще го има и ако го поръчам сега ще ми го пратят ли когато получат Rolling Eyes
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
Ако пише, че ще го има след няколко седмици, като го сложиш в кошницата после те подканя да го махнеш оттам  Peace
Т.е. не можеш да го поръчаш
Цитирай

До хладилника, който обичам

Мнения: 21 838
Благодарение на Миленка и моите неща са при мен от петък насам - няма да показвам, защото вече сте ги показвали вие - яке оранжево като на Миленка и мъжка жилетка (Вери Найс май я беше показала).

И два детски бански, които не мога да намеря в момента (букмаркнати са ми другаде), в две части и двата, стават й и са много сладки.
Цитирай


Мнения: 4 368
Моята кошница още си седи празна, а не трябва. Заминавам за една седмица, оставям ви, гледайте да не изкупите всичко Laughing До тогава се надявам да са си оправили системата тези франсета. Работя с един французин, няма по - заблудено същество от него. Все нещо си губи, все нещо иска да му препращам, после беше объркал банковите сметки, ако и тези от Ларедут са като него - ясна ми е работата Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 82
Получих си поръчката от 23.04. Повечето неща са за малкия, но сега вече не ги откривам - явно са свършили. Взех му страхотен оранжев панталон 7/8 на OKAOU, но го поръчах р-р 94 и сега му е като дълъг панталон. Втори път поръчвам от тази марка и нещата им са супер!  Peace
Поръчах тези слипчета:
http://www.laredoute.fr/vente-les-3-slips-garcon-spider-man.aspx … t=1&hasprev=1  - страхотни са и на живо.

За мен поръчах ето това:
http://www.laredoute.fr/vente-top-uni-fines-bretelles-active-wea … t=1&hasprev=1 - моето е екрю, стои много хубаво, но плата е доста тънък и прозира. Добре, че с промоционалния код ми излезе 13EUR вместо 19.90.
« Последна редакция: пн, 07 май 2007, 12:17 от Hazel »
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
Получих си поръчката от 23.04. Повечето неща са за малкия, но сега вече не ги откривам - явно са свършили. Взех му страхотен оранжев панталон 7/8 на OKAOU, но го поръчах р-р 94 и сега му е като дълъг панталон. Втори път поръчвам от тази марка и нещата им са супер!  Peace
Поръчах тези слипчета:
http://www.laredoute.fr/vente-les-3-slips-garcon-spider-man.aspx … t=1&hasprev=1  - страхотни са и на живо.

За мен поръчах ето това:
http://www.laredoute.fr/vente-top-uni-fines-bretelles-active-wea … t=1&hasprev=1 - моето е екрю, стои много хубаво, но плата е доста тънък и прозира. Добре, че с промоционалния код ми излезе 13EUR вместо 19.90.


Не се отварят линковете  Rolling Eyes
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 5 721
Хм... и моята кошничка е празна от вчера.  newsm78 А толкова неща бях сложила, сега половината не мога да ги намеря.
Цитирай

Русе

Мнения: 510
Уф, от 3 дена не мога да поръчам едни гуменки на Пума! Не се отварят!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 301 отговора