Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 41
Здравейте отново д-р Слънчева ,
винаги отговаряте на въпросите ми сравнително бързо и компетентно ,за което ви благодаря .Въпросът ми е свързан с очите , преди 3 дни окото на сина ми се зачерви леко, притеснява ме  факта ,че зачервяването още не е отминало  напълно.САмо да вметна /не знам дали има връзка/ ,но преди 4 дни му сложиха  ваксината тетра акт-хиб .Възможно ли е да е някаква странична реакция от ваксината ?
Цитирай


Мнения: 5 760
Здравейте! Не е от ваксината. Може би се е замърсило от въздуха. почиствайте го с физиологичен разтвор и три пъти на ден му слагайте по 1-2 капки Офталмосептонекс. Ако не премине до 2-3 дни можете да го консултирате с детски очен лекар.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.