Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 108
Здравейте д-р Слънчева! Вече цяла седмица синът ми се бори с бактериална инфекция, при което сменихме 2 АБ : Зинат и Азатрил.При1-вия АБ имахме временно спиране на темп-та за 2 дни, но след това отново вдигнахме високи темп-ри./39-40 гр./ Приемахме го по 5мл. на12ч.-5 дена. Вторият АБ дадохме първоначално 6 мл, а след това по 3 мл на ден.Синът ми е на 2г и 10 м и тежи 12 кг. Въпросът ми е до колко дни започва действието на 2-ия АБ, защото все още вдига темп-ра 39гр.Освен това имаме гнойни налепи по сливиците и афти в цялата уста.Мажа където стигам с Ваготил, но навътре не смея.Може ли да се махнат с нещо налепите?Предварително благодаря за отговора!
Цитирай


Мнения: 5 760
Здравейте! Най-вероятно се касае за херпетична инфекия, която протича с висока температура за 3-4 дни. Може след нея да се насложи и бактериална. По принцип антибиотикът започва да действа след 24-48 часа и би трябвало след 3 ден температурата да започне да спада, ако антибиотика е подходящ.
Бих Ви посъветвала да вземете секрет от гърлото и да направите кръвна картина с утайка, за да имате по-подробна представа за какво става дума. Особено ако не се повлиява и от втория антибиотик.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.