Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Where troubles melt like lemon drops

Мнения: 1 114
Преди няколко дни бяхме с детето на проследяване при лекарката-хомеопат. Изписа му калкареа карбоника 1М. /Това му е вторият прием. първият път беше преди 25 дни и му беше изписана 200СН./

Вчера сутринта му дадохме гранулките, а тази вечер към 20 ч.вдигна 38.3 /за около час-два/. Беше доста уморен, дори заспа докато му мерихме Т. Сложих му свещичка  Ефералган, той се събуди, имаше рев... След около час му поспадна Т и започна да си играе и така до преди малко. Сега спи и няма Т /36.8/.

Интересува ме, при тези от вас, които се лекуват при хомеопат, какви реакции е имало. В нечий пост бях чела,че реакциите може да са "доста драматични". В какъв смисъл? И тази имитация на болест колко продължава долу-горе?
Цитирай

София

Мнения: 880
Бих те посъветвала при такава ситуация да се обаждаш първо на хомеопата си. Твърде вероятно температурата и успиването да е реакция от лекарството. Затова винаги когато нещо те притеснява в поведението и реакциите се обаждай първо на хомеопата. Той знае най-добре какво се случва. Също е добре да си записваш поведението на детето, за да можеш да го съобщиш после на последяването. Не разчитай на това да запомниш, забравя се.
  bouquet
Цитирай


Мнения: 341
Не се притеснявай излишно, тази температура не е обезпокоителна и не е необходимо да даваш ефералган, освен ако не прави гърчове. Дори е вредно. Организъмът реагира с повишаване на температурата когато е заплашен (независимо дали болестта е изкуствено създадена). Това е оздравителна реакция и не бива да и се поставят препятствия, ефекта е обратен.

Възможно е усилване на симптомите (заради които отивате на хомеопат), и се счита за нормална реакция, освен ако не се появят симптоми, които досега детето не е имало. Тогава трябва да сигнализирате своевременно! Иначе.. колко време ще продължат.. ами различно е. Зависи от реактивността на детето, от вида на заболяването, от скоростта на протичащите процеси (ако детето е по-спокйно има нужда от по-бавно лекарство) и от изборът на потенция (по-правило се избира така, че новосъздадената болест да е малко по-силна от реалната за да може да я измести). Може да не съм напълно изчерпателна в момента и да пропускам нещо. Ще се радвам и други да се включат с мнение.
Цитирай

Where troubles melt like lemon drops

Мнения: 1 114
Благодаря за отговорите.   bouquet

Бисе, аз се обадих първо на нея. Тя ме посъветва да дам Ефералган при Т над 38. Утре ще го прегледа.

Просто ми е интересно да чуя другите какъв опит имат след даване на конституционното лекарство.
Цитирай

София

Мнения: 880
 Hug
Откакто у дома се лекуваме с хомеопатия, не давам температуропонижаващи. Поне до сега не ми се е налагало. Най-високата температура, която е вдигала малката ми дъщеря, беше 39.8 от вирус. На кледващия ден вече беше кукуряк.
А след лекарство, било то конституционно или остро, наблюдавам и си записвам. Ако нещо ме притеснява, звъня по телефона. Вече доста по-рядко.
С времето ще придобиеш опит и ще станеш много по-спокойна.   bouquet
Цитирай


Мнения: 341
Хомеопатите дават да се ползват лекарства за темература единствено заради майките.., защото са наясно какво преживяват. Няма хомеопат, който да подкрепя  антипиретиците. А майките се научават с времето да не ги ползват... когато знаят (и са убедени), че е вредно.  Very Happy
Цитирай


Мнения: 11 676
В понеделник дадох на сина си една доза от конституционното му лекарство, което трябва да пие седмица. На следващия ден се разкашля ужасно и му протече носа. Гадната кашлица премина за един ден от суха към влажна и продуктивна - според неговата хомеопатичка това са добри индикации. Надявам се да е така, но първоначално ми стори, че пак се разболява и ще направи спазъм
Цитирай


Мнения: 341
Споко, всички майки първоначално изпадат в паника, защото са наплашени от честите и тежки боледувания на децата. Който се лекува с хомеопатия е минал по този път. Wink
Но ако всичко върви по закона на Херинг, няма никакъв повод за притеснения.

А тя не ви ли е дала лекарсво за острите ситуации на спазъм?
Цитирай


Мнения: 11 676

А тя не ви ли е дала лекарсво за острите ситуации на спазъм?
Има и такова лекарство, но ще минем без него
Цитирай


Мнения: 341
Е, ако наистина се налага.., поне няма да се тревожиш, че има животозастрашаваща опасност, която няма с какво да контролираш. Добре е, че ти е дала - да го имаш под ръка.
Пожелавам ви бързо оздравяване!  bouquet
Цитирай

Where troubles melt like lemon drops

Мнения: 1 114
Ами ясно е вече, че не е реакция на конституционното л-во, а по-скоро грип. Силно зачервено гърло и Т - днес до 38. За разлика от преди, сега дори с Т 37.8 си играе и по нищо не личи,че е болен. Може би хомеопатичното л-во помага да протича по-леко заболяването....
Цитирай


Мнения: 341
Не може би, а със сигурност конст. лекарство помага да се изкарват по-леко болестите. Ако то не успее да предотврати болестта и тя все пак се развие, хубаво е да се остави възможност организмът сам да се справи. В случай, че нещата не вървят на оправяне, а се задълбочават - хомеопата дава остро лекарство за острата ситуация.

Пропуснах да кажа, че този грип също може да се счита за лечебна криза, ако се изразява с усилване на симптомите на основното оплакване. За нас това е вирус, защото някой учен е открил, че има връзка между еди кой си вирус и някаква симптоматика. И докторите учат грешно хората, че болестта се дължи на вируса. А това не е така, вируса я съпровожда, но не е основния причинител.
« Последна редакция: пт, 11 май 2007, 14:26 от I. »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.