Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 май 2007, 10:33 ч.
  • Преглеждания  24 722  Мнения  46  Онлайн  1
Отговори
Здравейте!
Пия дуфастон след доказана ову. на 13 ден.Трябваше да го пия 8 дни(2*1). 3 дни преди датата на М обаче получих кафяво зацапване и помислих че ми идва цикъла.Това зацапване продължи 1 ден и спря,сега имам силно бяло течение.Нямам болки нито в яйчниците,нито в гърдите.Възможни ли е това да е от Дуфастона?

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 321
Я си направи един тест за бременност Wink
Стискам палци Simple Smile

Не знам от какво може да е зацапването...

# 2
Наистина е необходим тест и ако е положителен се посъветвай с доктор дали да не го продължиш, след като е било необходимо да го приемаш след доказана овулация. съветвай се с лекаря си и успех.  bouquet

# 3
  • Мнения: 201
  Пила съм Дуфастон и съм имала подобни зацапвания, мисля че са нормални. Но за всеки случай си направи тестче! Дано да е бременност!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 248
от доста време  пия дуфастон но не ми се е случвало такова нещо,направи си тест че може пък да е EFP smile3521 желая ти късмет smile3525

# 5
Мисля да изчакам поне 1 ден закъснение.Трябва да ми идва утре и теста може да не ми отчете.Вече година правим опити и не искам това да е поредния - тест.Надявам се този месец да е станало,защото правих хидротубация,а четох че е възможно да се забременее след тази манипулация.Благодаря ви отговорите.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 3 193
Дано имаш закъснение и видиш така желаните две чертички.Ще стискам палци!

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 248
       Peace  дано видиш двете  EFP пиши какво е станало желая ти късмет и ще стискам fingerscrossed fingerscrossed fingerscrossed  Simple Smile

# 8
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 45
И на мен миналия месец за първи път ми се случи да ми зацапа, докато пиех дуфастон и това много ме учуди.  Thinking  Док. ми беше казал, че не би трябвало М. да ми дойде, докато пия дуфастон, а аз го пиех 3 по 1, а като му казах за зацапването, той ми обясни, че най-вероятно дозата ми е била малко. В крайна сметка след един ден Лелището ме връхлетя.  #Cussing out  При теб успокояващото е, че зацапването ти е спряло.  Peace  Дано да си бременна, стискам ти палци.  Praynig Peace

# 9
  • Бургас
  • Мнения: 3 127
Кармина, ако не си бременна М си идва въпреки приема на прогестеронов препарат. Не знам защо ти е казал така лекарят Thinking
Амона, стискам палци. Аз досега не съм имала зацапване като пия прогестерон. Дано да е бременност Praynig

# 10
  • Варна
  • Мнения: 1 919
       Peace  дано видиш двете  EFP пиши какво е станало желая ти късмет и ще стискам fingerscrossed fingerscrossed fingerscrossed  Simple Smile

# 11
Здравей, можеш ли да ми кажеш какви странични ефекти мога да очаквам от Дуфастона. Предписан ми е за 12 дена па 2 на ден.

# 12
  • Мнения: 44
Инах зацапвания всеки месец,когато пиех Дуфастон и то още от 18-19 ден,но зацапването не спираше,а преминаваше в М.Единствения път,когато зацапването започна,но към 26-27 ден спря,последваха два положителни теста,така ,че успех!!!

# 13
Момичета за съжаление бременност няма.Лелката дойде с 2 дни закъснение.Благодаря ви за подкрепата!

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 3 127
Амона, съжалявам Sad

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт