Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 фев. 2005, 10:37 ч.
  • Преглеждания  2 328  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 279
Да ви попитам мами, че съм малко притеснена! Преди 4 дни сложихме на Макс(1,4) ДТК ваксината. Вечерта се поду и зачерви, като беше и твърдичко. Вече 5-ти ден, не е толкова червено и подуто, но е все още твърдо......не го боли при допир, нормално ли е да е твърдо? Вчера говорих с педиатърката ни и тя посъветва компреси с риванол...Мисълта ми е,до кога ще е така? На вашите дечица така ли беше???
 Confused:  Sad

Реклама
# 1
Спокойно, почти винаги става така. Постепенно подутината ще се разнесе. И не е необходимо да слагаш компреси с риванол - щом няма вече зачервяване, всичко е наред thumbsup

# 2
и ние сме притеснени за това нещо, защото още откакто беше на пет месеца, му сложиха последната ДТК засега (на гърба, под плешката), и оттогава е минала година, а бучките си стоят, понякога се зачервяват...и толкоз. никой лекар не е изказал мнение по въпроса досега, освен един, според който ваксината е поставено по-ниско, отколкото е редно, и така са засегнати някакви лимфни възли. детето не страда видимо от това, но е странно.
ако някой знае нещо повече, ще сме му благодарни. компреси с риванол въобще не помагат. лекарите май само го препоръчват, за да има какво да  кажат.
поздрав,
В.

# 3
  • у дома
  • Мнения: 2 606
Цитат на: Haliotis
Да ви попитам мами, че съм малко притеснена! Преди 4 дни сложихме на Макс(1,4) ДТК ваксината. Вечерта се поду и зачерви, като беше и твърдичко. Вече 5-ти ден, не е толкова червено и подуто, но е все още твърдо......не го боли при допир, нормално ли е да е твърдо? Вчера говорих с педиатърката ни и тя посъветва компреси с риванол...Мисълта ми е,до кога ще е така? На вашите дечица така ли беше???
 Confused:  Sad

И при нас се получи така,попитах педито и тя каза,че не е нищо страшно-разнася се.Ние си ги носим някой път и месец,след това се махат.

# 4
  • в края на града
  • Мнения: 4 300
Нормално е, компресите с риванол помагат, но ги поддържай постоянно влажни. Може да слагаш памуче и лепенка отгоре, защото много боядисват дрешки.
При другата ваксина веднага след като я направят почвай с компресите (през деня) така няма да се образува бучка. Не знам защо вашият педиатър не ви е предупредил за това след ваксината  Rolling Eyes .

# 5
Цитат на: PetiaK
Нормално е, компресите с риванол помагат, но ги поддържай постоянно влажни. Може да слагаш памуче и лепенка отгоре, защото много боядисват дрешки.
При другата ваксина веднага след като я направят почвай с компресите (през деня) така няма да се образува бучка. Не знам защо вашият педиатър не ви е предупредил за това след ваксината  Rolling Eyes .

Aз винаги след ваксина слагам риванол,поне 2-3 дни,но пак ни се получават подутинки... Rolling Eyes

# 6
  • у дома
  • Мнения: 2 606
Госта съм аз Embarassed  Embarassed  Embarassed

# 7
  • в края на града
  • Мнения: 4 300
Цитат на: Anonymous
Цитат на: PetiaK
Нормално е, компресите с риванол помагат, но ги поддържай постоянно влажни. Може да слагаш памуче и лепенка отгоре, защото много боядисват дрешки.
При другата ваксина веднага след като я направят почвай с компресите (през деня) така няма да се образува бучка. Не знам защо вашият педиатър не ви е предупредил за това след ваксината  Rolling Eyes .

Aз винаги след ваксина слагам риванол,поне 2-3 дни,но пак ни се получават подутинки... Rolling Eyes

Явно кожата (и подгожната тъкан) е по-чувствителна. На мен от мускулни инжекции също винаги ми се получават бучки, въпреки риванола. Поне с компресите не са болезнени. На синът ми само веднъж му се появи бучка, на 3-тата ДТК сложих само един компрес и ме домързя да го сменям, нали никога е му бяха излизали  Embarassed , после много ме беше яд на мен си...

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт