Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

температура

  • 13 май 2007, 12:53 ч.
  • Преглеждания  339  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 41
здравейте майчета имам следното питане - опасно ли е рязкото покачване и сваляне на температурата на бебче на 3 месеца. Имахме 38,8 темп. но след като почнахме с антибиотик и нурофен  , тя спадна на 35,8 темп. само за два часа . Чувала сам че това не е хубаво. Искам вашето  мнение, моля. Като диягноза ни казаха че е чревна инфекция -  за което малко се съмнявам, защото в деня на температурата  ни биха две ваксини.

Реклама
# 1
  • Мнения: 316
За мен е опасно,35,8-вярно ли е това.Нали знаеш че нормалната е 36,7 ,при бебета и деца до 37гр.Най добре се консултирай с педитаър.Успех и бързо оздравяване.

# 2
  • София
  • Мнения: 941
според мен това е постваксинална реакция,обаче чак толкова ниска температура,питай доктора newsm78

# 3
  • София
  • Мнения: 6 036
изчакай, подозирам, че ще се нормализира. детенцето как изглежда? жизнено ли е?

# 4
  • Мнения: 516
От ваксините от реакция температура, само незнам защо давате антибиотик. Иначе за тази ниска Т се посъветвайте с лекар.

# 5
  • Мнения: 6 461
Първо си мисля...дали е правилно измерена температурата Thinking.
С какъв термометър му я измерихте?

Ако действително е 35,8 ..а детенцето е на 3 месеца ...веднага се обадете на педиатъра или го закарайте на дежурен лекар.

# 6
  • Mediterraneo
  • Мнения: 19 631
А каква е причината за назначаването на АБ  newsm78 Един и същ лекар ли ви би ваксината и ви изписа АБ?!

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 1 582
Една мама някъде из форума беше написала, че при бебетата понякога се получава прекомерно спадане на температурата при прием на температуропонижаващи лекарства.
Най-добре се посъветвай с педиатъра!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт