Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 май 2007, 09:57 ч.

Как да забавя или предизвикам цикала си?

  • 6 413
  • 20
  •   1
Отговори
  • софия
  • Мнения: 542
Не зная дали тук е мястото ,но аз реших тук да попитам Rolling EyesЗнаете ли начин по който мога да си забавя месечния цикъл или да го предизвикам да дойде по рано?Ще ходим на море в период в който трябва да ми идва и не зная как да разреша проблема си ooooh!За това питам ако някой може да ми отговори ще съм много благодарна!

# 1
  • Старата столица
  • Мнения: 5 363
Не е редно да правиш така...,но като питаш,да ти кажа аз какво съм правела навремето-пиех противозачатъчни.
Консултирай се с гинеколога си най-добре обаче.

# 2
  • софия
  • Мнения: 542
зная,че не е редно и ,че е най добре с генеколога консултация,но до него ще ми е по сложно да стигна а зная че тук винаги ще получа достатъчно отзиви та затова питам.Доста гадно е да си на море и да си неразположена Embarassed

# 3
  • Земята
  • Мнения: 1 426
Не си хващай белята със средства оттук, прекалено сериозно е. Питай гинеколог, а в краен случай - аз винаги ползвам на морето О.В. със спиралните каналчета -  и не съм имала издънка досега! Е, все пак гледам да съм близо до тоалетна, че да мога да изтичам спешно, а и не кисна 12 часа на плажа!

# 4
  • гр.Добрич
  • Мнения: 2 293
Бият се някакви инекции, с които предизвикват по-ранно идване или нещо подобно. Задължително се консултирай.

# 5
  • Варна
  • Мнения: 2 410
Тампони и мирна главица. Заради море, секс или каквото и да било не си струва да си съсипваш здравето!

# 6
  • София
  • Мнения: 3 268
Можеш да го забавиш с няколко дена с ударна доза витамин С.

# 7
  • Мнения: 101
Цитат на: zizi top
Тампони и мирна главица. Заради море, секс или каквото и да било не си струва да си съсипваш здравето!
newsm10

# 8
  • София
  • Мнения: 3 537
Можеш да го забавиш с няколко дена с ударна доза витамин С.
Аха  Peace

# 9
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Какви са тези странни желания! CloseГаргара с организма ли ще си правиш?

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 2 240
аз съм го забавяла с оргаметрил. Един път ми се наложи. Гинеколог ми го изписа. Не те съветвам да пиеш каквото и да било без предписание от лекар. На мен лично не ми се отрази по никакъв начин на организма. Не мисля, че е фатално, стига да не се прекалява, разбира се. Peace

# 11
  • Русе
  • Мнения: 2 351
знам, че има таквива хапченца, но първо трябва да се консултираш с гинеколог!

# 12
  • Мнения: 533
Можеш да го забавиш с няколко дена с ударна доза витамин С.
Аха  Peace

На мен ми закъснява с около 5 дена като пия повечко витамин C  Peace  И не си вредиш така,а напротив Hug

# 13
  • София
  • Мнения: 552
Аз след консултация с гинеколог пих противозачатъчни. Като ги изпиеш и ти идва. Няма нищо опасно като се наложи да го направиш.

# 14
  • Мнения: 1 207
И аз съм пила органометрил,но не с предписание  Mr. Green а една приятелка го е пила и ми каза.
И аз заради морето го пих.Всеки ден преди да ти е почнало и когато искаш да го спираш и ти идва.Е не бива да прекаляваш разбира се.
Смятам,че един път в годината ако ти се наложи не е вредно.На мен по никакъв начин не ми се отрази.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт