Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 19 май 2007, 13:17 ч.
  • Преглеждания  481  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 373
Обръщам се към мамите с молба за помощ по следния проблем:
Спрях да кърмя преди повече от 3 месеца, почти 4. Два пъти пия по месец бромокриптин и то в големи дози, постепенно намалявам дозата до окончателно спиране. Кърмата уж спира, т.е., секрета, защото това не е кърма, но след спиране на лекарствата започва отново. Какво да правя, за да я спра окончателно?

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 1 851
Питай тук http://www.bg-mamma.com/index.php?board=8.0

# 2
  • Столицата-Разсадника
  • Мнения: 644
Има хапчета.
Питай доктора си,най-малкото   Wink

# 3
  • troyan
  • Мнения: 24
Бромокриптина по схема ли го пиеш?Аз имах същия проблем 3 месеца го пих по схема и спря.

# 4
  • Мнения: 812
Една Хелт адвайзерка тук(УК) ме посъветва,когато гърдите са пълни с кърма,да се изцедиш с ръце само дотолкова доколкото ти олекне и не чувстваш напрежение...

# 5
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 242
Това, че ще изтичат по няколко капки при стискане, не означава, че кърмата не е спряла и в никакъв случай не е проблем. Възможно е за няколко месеца след окончателното отбиване и спиране на хапчетата около хормоналните промени в рамките на цикъла (при овулация и преди менструация) гърдите да се напрягат по малко и да се усещат пълни (макар в действителност за пълнотата да са отговорни само капки), но това постепенно отзвучава. Тези капки не представляват проблем и няма да предизвикат мастит (което е основния страх) - ако се усеща неприятно напрежение, може да се изцеди малко до облекчение, това е достатъчно.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт