Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 20 май 2007, 10:31 ч.
  • Преглеждания  389  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 87
От три дена реших да го пробвам. За пръв път в живота си пия такива хапчета и вчера имах голям проблем. През целия ден болки в жлъчката, а през нощта спазми на сърцето (поне аз така ги наричам - болка в сърдечната област и лека болка в рамото и ръката). Не знам да продължавам ли или да ги спирам. Пия по едно хапче наобяд и едно вечер (сутрин не закусвам и не пия). Тренирам всеки ден по час-час и половина. Вчера обаче нямах време за тренировка, а тренировките са ми много важни за кръвното. Не знам от хапчетата ли е или затова, че не остана време да тренирам или затова, че спах наобяд и не можах да заспя до 3 часа през нощта...
Ако някой има някакво мнение по въпроса да помага, че не знам какво да правя. Моля.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 498
Аз пих Кларинол и нямах никакви оплаквания.Освен това ,той е натурален продукт....т.е. това са ненаситени мастни киселини,които се намират в различни продукти,например-риба.Всички знаем колко е полезна рибата,особено за хора със сърдечно-съдови заболявания.Не мисля,че оплакванията ти са свързани с Кларинола,но все пак се консултирай с лекар. Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 3 337
И аз го пия, нищо ми няма, което обаче не изключва възможността да ти влияе зле newsm78

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 1 092
Здравейте момичета,  bouquetкоято е пила Кларинол може ли да ми каже дали има ефекта,който рекламират newsm78

# 4
  • София
  • Мнения: 1 479
Пила съм тази добавка, но не съм имала странични ефекти, но не ми е помогнала да смъкна кг изобщо, само си дадох парите!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт