Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 304
Преди 20дни ,след мисед в 10г.с.ми направиха кюртаж или абразио не знам коя е точната дума.Ембриона е бил мъртав две седмици и е започнало да некротизира.След 10дни се наложи още един ,поради малък остатък и вече ми е 5ден.Днес пак бях на лекар,защото ме наболяваше .Изписа ми антибиотик поради възпаление-далацин.Уж съм нямала нищо в матката ,нямам и течение.Въобще голям карък съм.Според Вас това ще ме оправи ли ? Притеснявам се да не ми се запушат тръбите от това възпаление .
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Миличка, първо ужасно съжалявам за това, през което си минала!!! После искам да ти кажа да бъдеш много силна и за секунда да не се отчайваш. Случва се понякога да има усложнения след кюретаж. Далацин мисля е един от антибиотиците, които и аз съм пила (пих общо три). Две седмици след последната .. процедура ... иди на лекар да погледне дали матката почва да се прибира и какво ти е общото състояние. Ако имаш някакви съмнения потърси и второ мнение още сега.
Много сила ти желая и те прегръщам
Цитирай


Мнения: 156
Много съжалявам за всичко , което ти се е случило.
Сигурна съм ,че  това да няма да има последствия при една евентуална бременност, нито че ще има  трудности при забременяване.
Късмет и горе главата!
Цитирай


Мнения: 4 320
Антибиотика е за да предотврати инфекция. Пий го сега и не мисли за тръбите. Нека се възтановиш, пък после ще мислиш за цветна снимка или хидротубация.

След първата редовна менструация, задължително пак иди на лекар!

Стискам палци, всичко да е наред!
Цитирай


Мнения: 304
Верити, ако правилно съм изтълкувала твоят отговор има голяма вероятност да се поразят тръбите .На прегледа след като ми дойде ще стане ли ясно има ли някакъв проблем или не.На какво може да се дължи сегашното възпаление:на не правилна манипулация ,не стерилизирани уреди или си е до организъм?Антибиотика трябва да пия седем дни .Май много питам , но вече взех да се съмнявам в компетентността на моя лекар .Много ми дойде .
Цитирай

B HONDA CIVIC

Мнения: 2 423
Миличка не рисувай дявола на стената. Няма да имаш проблеми ДАНО но наистина иди на лекар след 1вата нормална лелка ВЕРИТИ Е ПРАВА Peace
Цитирай


Мнения: 4 320
Верити, ако правилно съм изтълкувала твоят отговор има голяма вероятност да се поразят тръбите .На прегледа след като ми дойде ще стане ли ясно има ли някакъв проблем или не.На какво може да се дължи сегашното възпаление:на не правилна манипулация ,не стерилизирани уреди или си е до организъм?Антибиотика трябва да пия седем дни .Май много питам , но вече взех да се съмнявам в компетентността на моя лекар .Много ми дойде .

Да миличка, аз доколкото знам след абразио има вероятност да протече възпалителен процес в маточната кухина и възпалението да запуши евентулано (но не задължително) и тръбите. Но това не знам на какво се дължи, дали на самата процедура (абразиото), или по-скоро до организаъм, а и лечение след абразиото. А при теб го има (лечението де). Сега се успокой и не мисли за това, нека първо мине първият редовен цикъл.
За съжаление само при прегледа след менструацията, няма как да се види запушени или не са ти тръбите, но ще се види как е матката и яйчниците!
Цитирай

Варна

Мнения: 1 919
 Praynig моля се всичко да е наред при теб и живот и здраве само хубави неща да ти се случват Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.