Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 май 2007, 10:11 ч.
  • Преглеждания  536  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Oslo
  • Мнения: 655
Детенцето на моя приятелка току-що изпи малко количество от препарата - майка му сложила в шишето за вода , за да го измие, а докато почиствала бибата, малкият надигнал шишето! Моля ви, ако някой знае опасно ли е и дали спешно трябва да го заведе на лекар-нека пише! Благодаря!

Последна редакция: ср, 23 май 2007, 11:09 от zuzina

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Може да се отрови и е добре да приема повече кисело мляко. Трябва да се внимава и да не се оставят така препарати достъпни за децата #Crazy #Crazy

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт