Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 май 2007, 23:33 ч.
  • Преглеждания  4 718  Мнения  32  Онлайн  1
Отговори
С приятеля ми пражихме секс без презерватив, тои свърши извън мен но за по сигурно решихме да изпия постинор. Изпих 2те хапчета наведнъж и следващите два дни имах ужасни болки- не мога да определя но маи ме боляха корема и яйчниците едновремено.Сега съм по добре. Не знам кога ще ми доиде и далли ще ми дойде и се притеснявам. Искам да попитам кога най- рано след примането на хапчеатата може да се направи тест за бременост, който да е достоверен. И какви тестове има и колко струват , извинявам се че питам ама никога не ми се е налагало да си правя, А няма кого да попитам направо  Sad .   Моля пишете ми. Имам ник регистриран ,но предпочитам да не пиша от него

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 327
Тест за бременност можеш да направиш най рано 7 дни след акта. Ама колко ще е реален е друг въпрос.
Какви тестове има - попитай в аптеката. Този който рекламират SureCheck пише че хваща наистина 7 дни след акта. Различните тестове се правят по различно време имай предвдид. Внимателно прочети инструкциите.
Все пак при такова двойно предпазване едва ли нещо е станало. Постинор действа силно хормонално и заради това е вероятно да имаш болки в яйчниците. Вероятно е и цикълът ти да се размести.

# 2
"Все пак при такова двойно предпазване едва ли нещо е станало. "

какво означава това? Знам че дори и мъжът да не сваршил има голяма вероятност за бременост??????

# 3
  • Мнения: 364

Подкрепям всичко, казано от теб!

Да допълня, внимавай много друг път!
Като не си сигурна в партньора си, използвайте презерватив! Постинор не можеш да пиеш често, като аналгин. Може да го пиеш едва няколко пъти годишно - на листовката пише! По-добре не си играй с него, ще ти обърка хормоните. Да не съжаляваш след време.

Станалото, станало, не си бременна, не бой се! Поговорете си с половинката и вземете решение за предпазните средства. Противозачатъчни или презервативи, но не се оставяй в близките месеци, втори път да пиеш Постинор.


"Все пак при такова двойно предпазване едва ли нещо е станало. "

какво означава това? Знам че дори и мъжът да не сваршил има голяма вероятност за бременост??????

Ами вероятността е доста по-малка. Прекъснатият полов акт е вид контрацепция. Ти защо позволи това, щом те е страх да не забременееш? Не можеш всеки път да пиеш Постинор!!! #Crazy

Последна редакция: чт, 24 май 2007, 08:56 от love_sunrise

# 4
  • DE
  • Мнения: 1 817
Моя приятелка пи това чудо и след 5 дни й дойде. Не прекалявай с това хапче, все пак са хормони и то ударна доза!  Peace

# 5
  • France
  • Мнения: 673
На мен ми дойде на датата, на която ми идва менструацията обикновено.

# 6
  • София
  • Мнения: 634
По-добре не си играй с него, ще ти обърка хормоните. Да не съжаляваш след време.

Станалото, станало, не си бременна, не бой се! Поговорете си с половинката и вземете решение за предпазните средства. Противозачатъчни или презервативи, но не се оставяй в близките месеци, втори път да пиеш Постинор.

Напълно подкрепям!!
Постинора го забрави, има вече толкова предпазни средства- сега не се замисляш, а после ще се биеш по главата що си го пила! Щом имаш постоянен партньор, не разчитай, че след всяка "издънка" можеш да го ползваш и всичко ще е ок!

# 7
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 2 336
Аз родих първото си дете след употребата на такова хапче.
Това, което мога да препоръчам е да се пазите от употребата му.

# 8
  • Hamburg
  • Мнения: 143
Моя приятелка пи това чудо и след 5 дни й дойде. Не прекалявай с това хапче, все пак са хормони и то ударна доза!  Peace
Да и  с мен се случи същото,наложи ми се да го пия и след няколко дни ми дойде.

# 9
  • София
  • Мнения: 634
Моя приятелка пи това чудо и след 5 дни й дойде. Не прекалявай с това хапче, все пак са хормони и то ударна доза!  Peace
Да и  с мен се случи същото,наложи ми се да го пия и след няколко дни ми дойде.
И на мен така, отидох на гинеколог, тъй като не ми беше време за цикъл и тя ми даде витамин К да пия

# 10
  • София
  • Мнения: 1 981
Не трябва да пиеш постинор дуо повече от един път на 6 месеца.   Naughty
Ще ти се разбушуват хормоните, ще ти се наруши цикъла, ще стане страшно .....  #Crazy
Не си играй. Naughty
Вземи други мерки - противозачатъчни медицината е измислила бол! Peace
Презервативи - също!  Peace  Кеф ти с брадавици, без брадавици, с мирис, без мирис, с каквото и без каквото искаш! Peace

# 11
  • София
  • Мнения: 816
С две ръце против Постинора.

По-гаден медикамент няма, това ти разбишква хормоните за месеци напред.
Ако може да се избегне, по-добре да се избягва.
Пък ако не ти се налага да го вземаш - най-добре. Ако така и така си го пила веднъж, поне гледай да не се повтаря пак близката година, че, както казва моят гинеколог, "бомба със закъснител за организма е това".

# 12
  • пловдив
  • Мнения: 11
минаха ДОСТА ДНИ СЛЕД КАТО ИЗПИХ ПОСТИНОР ДУО НО ОЩЕ НЕ МИ Е ДОШЪЛ ЦИКЪЛА. кУПИХ СИ ТЕСТ ЗА БРЕМЕНОСТ "SureCheck " ОБА4Е НА НЕГО ПИШЕ 4Е ТРЯБВА ДА МИНАТ 14 ДЕНА ОТ ЖЕРОЯТНОСТТА ЗА БРЕМЕНОСТ. дАЛИ ДА ЧАКАМ ДО 14 ДЕН ИЛИ ДА ГО НАПРАВЯ? ИЗВИНЯВАМ СЕ 4Е ПИТАМ АМА МИ Е ЗА ПЪРВИ ПЪТ.

# 13
  • София
  • Мнения: 393
Незнам за хормоните и цикъла ама много внимавайте с тоя постинор.Една приятелка малко след употребата му забременя ама извънматочно и като казала на доктора че на скоро го е пила въпросния постинор тои и е казал че може причината да е в него  #Crazy #Crazy #Crazy

# 14
  • София
  • Мнения: 393
За теста направи сега и ако има 2 ра чертичка която не е наситено розова а бледа след няколко дни пак направи, а след 14 ден за всеки случей пак.Но най добре ако след 14 ден имаш още съмнения отивай на лекар защото той наи добре ще ти каже.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт