Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 11

  • 14 681
  • 340
  •   1
Отговори
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 767
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 2
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 3
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 4
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 5
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 6
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 7
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 8
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 9
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 10


Адресът на сайта, обект на тази тема е
www.laredoute.fr

Доставката до България е 5 или 6 евро, в зависимост от броя на артикулите, който не може  да  надвишава 25 в една поръчка.
Някой продукти не се доставят  до България - като мебели например, но това се разбира след като го добавите в кошницата.
Мито не се дължи, така че единственото ограничение за сумата е -наличността в кредитната ви карта:-)
Доставката е в рамките на 2 седмици. получавате покана за колет , който си получавате от пощенския клон.



За незнаещите френски- Преводач
ще ви преведе целия сайт, ако напишете адреса му в полето   http://
или- Онлайн речник

ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ  ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА В САЙТА - БЛАГОДАРНОСТИ НА Спаска ЗА ПРЕВОДА

от първа страница на Редут-а, намираш горе вляво "1ere visite" и кликваш върху него. От заредилата се след това страница виждаш
Ou creer mon compte?

Под него има Créez votre compte en cliquant ici кликваш върху него и ти се отваря регистрационна форма със задължителни полета, маркирани със звездичка:

Identifiant = User Name, който трябва да е твой валиден е-мейл адрес
Confirmez votre identifiant* = Повтори User Name
Mot de passe* = парола
Confirmez votre mot de passe* = повтори паролата

Данни за фактура:
Titre*= избираш Madame
Nom*= фамилия
Prénom* = собствено име (твоето, защото после то се маркира върху адреса ти за доставка).
Adresse*= адрес
Complément d'adresse = допълнение към адреса (ако горното поле не ти е стигнало) - не слагай точки круцое при обозначаване на вход, етаж и т.н., а използвай само запетайката като разделител
Code postal (5 chiffres) * = пощенски код - задължително го попълни вярно, защото пратикте ти ще пристигат в пощенския клон, който си посочила и ще си ги взимаш от там.
Ville* = град
Pays* = държава (изибраш БГ от менюто)

Друго можеш и да не попълваш.
Натискаш бутона долу вдясно CONTINUER

Зарежда се страница, на която са посочени разни варианти за абонамент за техни "спамове" - не ти трябват, натискаш бутона долу вдясно VALIDER

Зарежда се страница, на която ти казват: Merci Еди кой си,
Votre compte est désormais créé.

Бутонът "Je continue mon shopping" e важен - означава "искам да продължа с пазаруването!"

Задължително преди да започнеш да пазаруваш, трябва да намериш "Identifiez-vous", независим дали сайтът те разпознава. Кликваш там и въвеждаш user name и парола.
Едва тогава можеш да слагаш неща в кошницата си.


И сега основни понятия, за да се движиш из сайта:

ENFANT - дете. Като кликнеш на оцветения в бордо бутон от редицата горе, отиваш на селекциите за деца. Ще ти се зареди страница, на която пак горе има различни категории според възрастта и пола на детето:
Garson - момче
Fille - момиче
ANS - години

Когато кликнеш на определен продукт, в случай, че искаш да го купиш, трябва да избереш размер, количество и цвят от менютата:

Mа Taille = размер
Quantite = количество

Ако ти се появи надпис Epuise, значи избрания размер в съответния цвят е изчерпан.
Disponible immédiatement = има го в момента

След като избереш продукта, за да го сложиш в кошницата си натискаш оранжевия бутон "AJOUTER A MON PAINER"

За да прегледаш какво си натрупала в кошницата, гледаш горе вдясно, намираш  Х article(s) - Voir mon panier и кликваш там.

След като си завършила с трупането на продукти в кошницата, за да платиш, трябва да минеш стъпките от 1 до 6.

Стъпка 2: Je Valide mon PAiner - потвърждаваш, че искаш да закупиш избраните неща
Стъпка 3: Je valide mon mod de livraison - потвръждаваш адреса за доставка
Стъпка 4: трябва да избереш "Je paie en ligne, avec ma carte Bancaire ou ma carte privative " - плащане с кредитна карта. С дебитна не става!
Стъпка 5 е въвеждане на данните от кредитната ти карта - код, срок на валидност и код за сигурност (контролен номер). Въведеш ли ги, натискаш =Je valide mon mod de paiement"

После се приема, че си потвърдила и можеш да си принтираш заявката, като намериш бутона Je imprime mon ...нещо си - не го помня и не мога да го видя, защото не правя валидна заявка в момента.


Дебитните карти, с които може да се поръчва от Ла редут. (Картите са изпробвани.)
1. Виза Електрон на Райфаизен Банк
2. Виза електрон / оранжева / на ЦКБ.
3. Виза електрон от СЖ Експресбанк
4. Виза Електрон на ПИБ
5. VISA Electron на Пощенска банка


И допълнителни пояснения:
- Доставката е за около 3 пълни седмици (мсиля, че този срок го има и някъде в сайта);
- Пратките пътуват с влак;
- Закъснения имаше по Коледа. Обяснимо;
- По неясен критерий някои от пратките вместо в пощенския ви клон се оказват в разменната пощенска станция на митницата. По емпиричен път стигам до извода, че това се случва предимно с по-обемните поръчки. Същата разменна станция преди работеше и в събота до обяд, но от тази година - не. Как иначе на работещите напълен работен ден ще ни вземат парите за доставка до вкъщи?!
- Мито не се дължи, независимо от стойността на поръчката;
- От цените в сайта при калкулация на общата стойност автоматично се сваля френското ддс, а нашето не се начислява!;
- Върху стойността на поръчката се начисляват 10% за обработка, след това се сваля френското ддс (но само от номинала на поръчката) и се добавят 5 евро транспортни разходи. Малко странна схема и не съвсем коректна, но разликата е в наш ущърб за не повече от 1 евро - преживява се.

Това, което видите като крайна сума на стъпка 3 от поръчката, е сумата, която ще платите на Редут и нито цент повече.

До момента съм направила над 20 поръчки за себе си и още толкова за моя приятелка. Проблеми поради френска некоректност няма.
Повечето от нещата, които съм поръчвала напълно отговарят на очакванията ми, рядко съм оставала разочарована (но се е случвало). За щастие с поръчката преди Коледа дойде и един дебел каталог, който е на "роден" английски (аз френски не говоря грам) и се ориентирам по-точно, особено в цветовете, които на сайте не отговарят 100%, а описанието "ледено кафяво" е доста относително понятие!   
 

Размери на стоките:

Размери на дамско бельо
Размери на дамски дрехи
Размери на мъжки дрехи и обувки
Размери на детски дрехи и обувки


Дамски обувки:
cm                     23   23,6   24,3       25     25,6   26,3

номер              36     37      38          39      40       41



Връщане на стока:
http://www.laredoute.fr/Help/FaqAvcRetour.aspx#Question_01

Превод от Faithless:

1. Има ли крайна дата за връщането на дадена стока?
- След получаването на колета имате 15 дни, за да промените мнението си и да ни върнете стоката.
2. Как да върна стока?
- Имате 15 дни, за да върнете стока, която не ви допада. Не забравяйте да приложите фактурата и да уточните дали желаете  да я смените или да ви се върнат парите.
3. Как ще ми бъдат върнати парите?
- Ако сте платили в брой, с чек или банкова карта, парите ще ви бъдат върнати:
- с чек, ако сумата е над 11.43ЕУ.
(обаче аз тук направо ще ти кажа, че тия начини са само за французите, на нашите направо им връщат парите по кредитната карта, мисля аз.Можеш да питаш Монда за това)

Като натиснете върху "връщане на парите ми" (mes remboursements) от менюто "suivi de la commande" (проследяване на поръчката), ще видите хисторито от вашите реимбурсирания - връщания на пари - за последните 3 месеца.
4. Какъв е срокът за получаване на разменната стока или парите обратно?
- Трябва да се имат предвид около 15 дена за записването на вашата подмяна на поръчката или връщане на парите за изпратената обратно стока. Ако бързате, възползвайте се от услугата "бърза подмяна" (echange rapide). Тази услуга е достъпна от "проследяване на поръчката".
(според мене, този вариант е само за територията на Франция, понеже няма как за 24 ч. да дойде до Бг)
Връщането на парите ви ще бъде направено след получаването на вашата поръчка обратно при нас.

# 1
  • Русе
  • Мнения: 511
nat_tab, вече взе много да ме дразниш с твоите остри отговори! Като не ти харесват въпросите, не отговаряй!
И на мен на първата поръчка не ми добави разходи за опаковка!

# 2
  • Мнения: 491
И на мен не ми добави. Всъщност ми добави само на последните две поръчки.

# 3
  • Мнения: 179
Аз съм платила 3 поръчки.И на трите ми добави такава такса.
какво ще кажете за тези чехли http://www.laredoute.fr/vente-les-sandales.aspx?productid=324054 … t=1&hasprev=0
имам педложение за 20 евро намаление от ненамалени стоки,та се чудя как да направя нужните 55 евро! Laughing

# 4
  • Варна
  • Мнения: 898
Аз съм платила 3 поръчки.И на трите ми добави такава такса.
какво ще кажете за тези чехли http://www.laredoute.fr/vente-les-sandales.aspx?productid=324054 … t=1&hasprev=0
имам педложение за 20 евро намаление от ненамалени стоки,та се чудя как да направя нужните 55 евро! Laughing
Ами те до миналата седмица бяха намалени, някъде към 18 евро бяха. И аз им се чудех, ама... Rolling Eyes

# 5
  • Мнения: 6 243
И на мен не ми добави. Всъщност ми добави само на последните две поръчки.

Винаги се добавя тази такса. То си го пише в сайта. Но като се приспадне тяхното ДДС и се начисли таксата, сумата се запазва същата. И този въпрос наистина го обсъждаме ежедневно.

# 6
  • Мнения: 179
много ме  е яд,че не успях да си ги поръчам тогава!
Promo non applicable. Revoir les conditions d'attribution-това пък защо ми го дава? #Crazy!
и това-Aucune offre renseignée  
Cette offre n’existe pas et ne peut vous être attribuée.
Pour bénéficier d'une autre offre, veuillez la saisir ci-dessous
искам да се възползвам от кода и като го сложа ми изписва тези неща!

# 7
  • Русе
  • Мнения: 511
Добре, ние сме малоумни....това го разбрахме поне!
И когато някой задава въпрос, който е коментиран преди това, много по-лесно ще е да му се отговори, на това което пита пак, от колкото да се излеят хиляди глупости!
В крайна сметка не всеки стои тук по цял ден чете за проблемите на другите!!!
Тази тема беше, за да си помагаме, не да се храним!
Който го мързи да отговаря и се дразни от повтарящи се въпроси, да не коментира!
А който не е разбрал нещо коментирано, ако ще е 1000 пъти - да пита пак! Все ще се намери някой разбран човечец, който ще му обясни!!!!

Много сте злобни наистина!!!

# 8
  • Мнения: 6 243
Only one, успокой се. Иди пий една водка и се усмихни.
На поставения въпрос бяха дадени отговори. От няколко човека. Може никой да не си е започнал постинга с "миличка" и  Hug Heart Eyes Hug, ама ако си падаш по това, иди в някоя отчетна тема - там струи от любов между хората. Тук сме събрани само злобните кучки.

# 9
  • София
  • Мнения: 10 285
nat_tab, вече взе много да ме дразниш с твоите остри отговори! Като не ти харесват въпросите, не отговаряй!
И на мен на първата поръчка не ми добави разходи за опаковка!

Разходите за опаковка се добавят винаги, явно не си ги забелязала в първата си поръчка!

На другите ти нападки няма смисъл да отговарям... с хората тук се познаваме отдавна... ако аз съм злобна  Mr. Green

# 10
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 767
Пийс, баба.

# 11
  • Русе
  • Мнения: 511
Ай пийс, че то се е видяло че няя се разберем!  Peace

# 12
  • Мнения: 179
И аз Ви моля за мир  Laughing ,за да ми отговорите,защо ми дава,че не мога да използвам кода?  newsm78

# 13
  • София
  • Мнения: 10 285
И аз Ви моля за мир  Laughing ,за да ми отговорите,защо ми дава,че не мога да използвам кода?  newsm78

Затвори си всички отворени прозорци, влез на ново и пробвай пак с кода.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
Ох и аз като една от тия дето задават глупавите въпроси тук да кажа  "Мир" Peace, ще се научим някой ден и ние, ама то сигурно други ще ни заместят  Embarassed
nad_tab, ти за поръчка от 22-ри май ли казваш че е дошла? Аз също имам от тази дата, но ми се вижда рано още.

Общи условия

Активация на акаунт